Hoofdsponsor

Anders / onbekend The Unseen University by Alan Batley and Bernard Pearson

zo, het gebouw is af....
hier komen de foto's

eerst ff mijn wit vlak weggewerkt
attachment.jpg

en dan nog een rondje gebouw met als accesoires, de tonnetjes

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

zo ziet het er nu uit:
attachment.jpg
ertussen in moet dus nog een groot gebouw komen, onderverdeeld in verschillende kleinere gebouwen, met een binnenplaats ertussen, dus nog wel ff bezig hé

Het volgende gebouw wordt the tower of art...
de onderdelen, in totaal 167

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

en zo moet het er uiteindelijk uit zien:
attachment.jpg

vandaag en morgen nog even aan verder doen, dan gaat ie even de koelkast in, voor de wedstrijd die zondag begint...

groetjes
Petra
 
De witte streep is zo netjes weggewerkt Petra.
Klein puntje .... ik zou de zijkanten van de stuiken groen gemaakt hebben, nu zijn ze zo wit ;)

Voor de rest ziet het er weer keurig uit hoor.

Fred
 
Inderdaad Fred, dat ga ik nog moeten doen.... komt helemaal goed dan...

Petra
 
Wat je eigenlijk ook nog zou kunnen doen is die groene stukken beplakken met dat soort van groen dinges dat onze vrienden uit de modelspoorwereld ook gebruiken.
 
Wat je eigenlijk ook nog zou kunnen doen is die groene stukken beplakken met dat soort van groen dinges dat onze vrienden uit de modelspoorwereld ook gebruiken.
Zou ik kunnen doen Dany, maar heb me voorgenomen alleen papier en karton te gebruiken, dus wordt het bijkleuren met aquarelpotloden..
 
Wat je kan doen is fijn groen papier nemen en fijne (1mm) strookjes erafsnijden en dan zo een beetje in je handen verfrommelen. Dit kan je gebruiken om de struiken en bomen te sugereren. En dan is alles van papier.

Verder ziet het er heel mooi uit Petra.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja, das inderdaad een idee Christophe , moet dan zien dat ik alle bomen zo doe.... maar inderdaad, om er meerwaarde aan te geven, een heel goed idee, merci voor het idee hé...
 
Wat je allemaal niet kan doen met papier, dit zou ik ook wel eens willen zien in "levende lijve".

Grtz Bart.
 
vandaag een beetje verder gedaan aan mijn toren...gaat niet zo heel snel, maar heb tijd hé...

eerst de voet van de toren...
attachment.jpg

de toren...(is een dryfit hé...)
attachment.jpg

en dan de toren op de voet gezet (ook een dryfitje..., moest ff hulp inroepen van Rik want het bleef niet staan hihihi)
attachment.jpg

deze is al 50 cm hoog en de kantelen moeten er nog op komen, nog ongeveer 10 cm bij...)
zal dus wel een hoogte hebben hé...

zo dat was het voor dit moment...
tot later
 
Oeps, waar gaan wij dit plaatsen als het volledig is afgewerkt.:|

groetjes Rik
 
Ziet er goed uit.
Alleen zien da Rik ni jaloers word,
nu dat hij zoiets groot in zijn handen heeft.:laugh:
 
Wat je allemaal niet kan doen met papier, dit zou ik ook wel eens willen zien in "levende lijve".

Grtz Bart.

Bart, de volgende ledendag breng ik het weer mee, dan kan je het in levende lijve zien... dan ben ik ,hopelijk toch, al een stuk verder...
 
Geeft mij ook zin om er aan te beginnen als ik dit zo zie....

Fred
 
Hoe gaat het ermee Petra, ik heb dit boek ook nog steeds op het hoofdeinde van m'n bed liggen (da's zowat de enige veilige plaats voor mij om boeken te bewaren).
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan