Hoofdsponsor

Anders / onbekend The Unseen University by Alan Batley and Bernard Pearson

Had vandaag weer ff zin om met papier te werken...was dus bezig met de high energy building en die is nu af...

attachment.jpg
attachment.jpg

het totaal plaatje tot nu toe....
attachment.jpg
attachment.jpg

Het volgende gebouw is "Observatory": 8 bladen met onderdelen
Zo moet het worden:
attachment.jpg

en dat zijn de onderdelen
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

ff een kleine update, tot later

groetjes
Petra
 
Ziet er weer netjes uit Petra.
Ik heb dit boek op mijn verlanglijstje voor kerst gezet....

Fred
 
Dank je wel Fred...

was alweer ff geleden dat ik er aan bezig ben geweest, is weer eens leuk om eraan te werken...

Petra
 
Wat je allemaal kan met papier,niet te geloven.
 
ziet er mooi uit ,petra

je zal ergens plaats moeten maken , wordt groter en groter
 
Netjes.
Wat kost nu zo een brandverzekering voor een papieren huis?:D
 
Zo, weer een deel af van de university...

attachment.jpg
Aan de toren zit nog een stuk wit, ofwel heb ik iets verkeerd gedaan ,weet niet wat, het paste nogthans allemaal heel mooi op het floorplan, ofwel is het een foutje in het plan...maar daar moet dus niets meer komen,kan dat wel oplossen met de reserve stukken die er bij zitten ze, heb nog wat boompjes en wat bladertakken in het boek zitten, dus een heel groot probleem zal het niet vormen, mmar ben wel benieuwd, als er nog iemand dat probleem gaat hebben, mochten ze het ook bouwen... nu verder met de foto's...
Het gebouw aan alle kanten:
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

de toren met de sterrekijker
attachment.jpg
attachment.jpg

zo nog ff een bijgebouwtje eraan, en die kan er bij gezet worden...

groetjes
Petra
 
ziet er mooi uit ,petra

je zal ergens plaats moeten maken , wordt groter en groter

Peter, ga de verschillende gebouwen los van elkaar houden en een ondergrond maken op een rol dik tekenpapier, als ik hem ergens uitstal, op een beurs of zo, kan ik alle gebouwen netjes tegen elkaar zetten(als je begrijpt wat ik bedoel)
 
Dat ziet er weer netjes uit. Heb je de toren niet vergenoeg doorgedraaid misschien.
Heb het boek even doorgebladerd maar nog geen oplossing voor de witte randen gevonden.

Ik heb het boek met de kerst van mijn kinderen gekregen
smiley6746.gif

maar het gaat voorlopig even de kast in hoor.

Fred
 
Dat ziet er al heel wat uit, zeg. Als ik het goed heb zijn we hier al met z'n drieën dit boek hebben :)

Ter informatie, vandaag zenden ze op SyFy channel "The Color of Magic" uit.
 
Dat ziet er weer netjes uit. Heb je de toren niet vergenoeg doorgedraaid misschien.
Heb het boek even doorgebladerd maar nog geen oplossing voor de witte randen gevonden.

Ik heb het boek met de kerst van mijn kinderen gekregenhttp://smilys.net/christmas_smilies/smiley6746.gif
maar het gaat voorlopig even de kast in hoor.

Fred
De toren is ver genoeg gedraaid Fred, anders had ik aan de voorkant een wit vlak, misschien toch niet alles heel precies op het floorplan geplakt?:-$ ...maar met de reserveboompjes of struiken zal ik het wel kunnen oplossen hoor...

je gaat er plezier aan beleven hoor Fred aan je boek, heel netjes uitgelegd in ieder geval...
groetjes
Petra
 
Dat ziet er al heel wat uit, zeg. Als ik het goed heb zijn we hier al met z'n drieën dit boek hebben :)

Ter informatie, vandaag zenden ze op SyFy channel "The Color of Magic" uit.

Dany, ik veronderstel dat dit een digitale zender is? hebben we dus niet...

En wanneer ga jij eraan beginnen? hihihi
 
Knap werk Petra. Jammer van die witte rand. Maar ik had hetzelfde probleem met de kerk (Sagrada Familia) die ik gemaakt heb.
Dat idee van een oprolbare ondergrond is ook goed, maar je kan misschien ook een tapijtje met straten crosjteren :D
 
Knap werk Petra. Jammer van die witte rand. Maar ik had hetzelfde probleem met de kerk (Sagrada Familia) die ik gemaakt heb.
Dat idee van een oprolbare ondergrond is ook goed, maar je kan misschien ook een tapijtje met straten crosjteren :D

Das nogthans geen slecht idee ze Christophe hihihi (en zou mij nog lukken ook) maar........

dan is het niet in papier/karton hé en dat zou ik jammer vinden, wil het namelijk 100% papier/karton
 
Das nogthans geen slecht idee ze Christophe hihihi (en zou mij nog lukken ook) maar........

dan is het niet in papier/karton hé en dat zou ik jammer vinden, wil het namelijk 100% papier/karton

Anders kan je het ook doen zoals sommige spelborden in karton in elkaar zitten. Die kan je mooi opplooien als je begrijpt wat ik bedoel.
 
In de boeken wordt er niet specifiek gesproken over de ondergrond van de UU (behalve dat er zeker ook heel wat gras aanwezig is, want in de "Academische Boys" oefenen de wizards voetbal in de tuinen, terwijl ook de kokkin niet over stenen loopt wanneer ze een krab naar de revier brengt), echter, Vimes heeft het heel erg vaak over hoe zijn voeten zelf weten in welke straat hij aan het patrouilleren is, omwille van de kasseien. Dus ik veronderstel dat de UU geen uitzondering zal zijn en dat ook ginder een groot deel van de ondergrond uit kasseien zal bestaan. Hmm, het woordje ondergrond is misschien een beetje misplaatst wanneer het Ank-Morpork betrefd, wanneer je in die stad zou graven, zou je immers niets anders vinden dan een ouder Ank-Morpork ;)
 
Hoi Petra,

Jij bent ook van alle markten thuis zie ik, het ziet er prachtig uit.;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan