Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw HMS Victory-De Agostini- schaal 1:84 van DanCooper [!]

dancooper

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 dec 2007
Berichten
3.425
Zo, hoewel er nog geen sprake is van eraan te beginnen, wordt dit alvast het draadje waar het logboek van mijn Victory zal komen.

Zoals reeds eerder in een ander draadje vermeld, heb ik ook nog maar twee afleveringen. Wel heb ik vorige vrijdag de antwoordkaart ingevuld terug gestuurd, nu maar afwachten wanneer ik mijn eerste pakket (met 4 afleveringen) zal ontvangen.

Ondertussen hou ik me dus vooral bezig met alle verslagen te ovelopen op dat brits forum (zie draadje referenties), om te achterhalen waar eventueel moeilijk of fouten in de kit gemeld worden.
 
En ook jij Dany succes met de Victory.
Leuk dat er veel animo is voor dit schip!
Zoals je al aangeeft zal het een logboek worden van bijna 2,5 jaar:laugh:

Fred
 
Dankie, dankie....(Zuidafrikaans voor "dankuwel" ;) ... tjah zo'n kleine 20 jaar geleden had ik een tijdlang iets met een (witte) Zuidafrikaanse :D (is onlangs overigens gehuwd met een Schot nog wel.... erm, misschien is het omdat ik zelf geen rokjes draag dan)

Potverdikke, ben de hele week thuis geweest wanneer de postbode langs kwan (oa met een zeer onverwacht pakket voor een sattelietantenne en decoder)... maar vandaag was ik toevallig boodschappen aan het doen... bij terugkeer vond ik een briefje om (pas) maandag een pakketje af te halen in de krantenwinkel (ons vroeger Isabelleke *zucht... die haar zaakje helaas overgelaten heeft :( ), die dus de eerste echte zending van DA zal wezen.
Enfin, ik kon het toch niet laten om vandaag naar de winkel te gaan om deel 6 (ja, die heb ik dan dubbel natuurlijk) te halen... wow doet me alweer denken aan "Cazador", een leuk minikitje van de beroemde sloep van Victory (beroemd omdat Nelson op die plaats op het dek gestorven is).

De plaat is deze keer overigens wel recht in betere multiplex dan die van Occre, omdat ze reeds lekker glad en hard is ipv een verfspons.
 
Laatst bewerkt:
Raar... vandaag kwam de postbode langs met een pakketje met slechts 2 afleveringen ipv van 4 zoals in het "contract" staat... (waarmij mijn "totaal" op 12 staat) heeft iemand van jullie dit reeds voor gehad ?


Oeps, net het uur bekeken... bedoelde dus eigenlijk "gisteren" ;)
 
Raar... vandaag kwam de postbode langs met een pakketje met slechts 2 afleveringen ipv van 4 zoals in het "contract" staat... (waarmij mijn "totaal" op 12 staat) heeft iemand van jullie dit reeds voor gehad ?


Oeps, net het uur bekeken... bedoelde dus eigenlijk "gisteren" ;)

Yep, ik had het in november voor, kreeg toen maar 3 in plaats van 4 boekjes toegestuurd, denk dat het is voor die map die je erbij krijgt.
er gaan 20 nummers in die map, nu zit ik dus op 16, nog 4 in ze is vol, kan je er weer 1 bij bestellen.

Heb wel gemerkt dat bij mij mij gratis geschenkje dat je krijgt als je je betaling rechtstreeks van de bank laat gaan niet is opgestuurd.
Bij mijn laatste zending zat er weer reclame bij voor een abo (wat ik dus heb) en plots staat dat er niet meer bij.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan