Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Laat de Victory's maar komen !! (Off topic)

hallo allemaal,

Vandaag weer een pakket thuis gekregen met deel 17 t/m 20 plus gereedschap.
Het bouwen kan nu echt beginnen.
ik heb er zin in.

ik wens alle bouwers prettige feestdagen en een goed nieuw bouwjaar.

Vriendelijke groetjes,

steurtjes
 
Hallo iedereen,
Vandaag weer een pakket thuis gekregen 21 tot met 24.
het bouwen kan nu echt beginnen.

groetjes
 
Op een engelstalig forum is er een beetje paniek ontstaan.
DeAgostini heeft laten weten dat de uitgave van 120 naar 150 delen wordt opgetrokken.
Maar er is onmiddelijk een rechteztting door DeA gegeven.
Deel 121 tot 150 is een doorsnede en kan volledig vrijblijvend aangeschaft worden.
Dus als je ergens iets leest over een uitbreiding, geen paniek, bij 120 kan je gewoon stoppen met een complete Victory.
 
Heb mailtje verstuurd met vraag om info.
Als ik antwoord krijg, post ik het hier !
 
Antwoord van Degostini (betreft België, aangezien ik in België woon, denk ik):

" Er is inderdaad verf en de koperen plaatjes te bestellen deze zijn
Verf set = € 29,95
Koperen plaatjes = € 69,95
Verzend-administratiekosten => € 6,00 "

Van uitbreiding aantal delen hebben ze geen bericht.

Groetjes,
John
:)
 
Laatst bewerkt:
Leuk , die doorsnede onteresseerd me wel ...maar die koperen plaatjes mogen ze houden , denk niet dat ze nodig heb bij een ongeschilderde versie . Op een andere site zag ik iemand die veel goedkoper gesteld was door ze zelf te maken .
 
Aangezien ik weer de draad opneem van m'n Victory van Deagostini wil ik het verslag van enkele medebouwers die al geindigd zijn doornemen aangezien ik de draad voor het moment kwijt ben. Maar ik vind niemand die haar al voltooit heeft. Michiel met een (F) erachter : maar ik kan geen foto's zien... . Ik herinner me een Michiel die prachtige foto's had van z'n bouw van de Victory. Maar ik vind niets, of ik kan geen foto's zien. Heeft er iemand inzicht in wat ik niet zie? Hartelijk Dank !!!
 
Ik had toen ik met m'n Victory bezig was heel wat gelezen omtrent de beplanking van de romp en het afwerken van het dek, maar wie had deze zaken gepost??? Ik heb geen idee meer. Ik had redelijk wat afgedrukt, maar die map is nog niet meeverhuisd. Geen idee in welke doos ie zat ! Kan iemand me op het juiste spoor brengen AUB?
 
Indien en [F] bijstaat, dan is er tijdens de jaarlijkse opkuis al gemerkt dat er geen foto's meer zichtbaar waren in het topic.
Het lid zou normaal gezien gecontacteerd moeten zijn om dit in orde te brengen, maar wij kunnen niemand verplichten hé :nowink:
Het is natuurlijk altijd jammer als er topics zijn waar de foto's van verdwijnen (nadeel van een externe host te gebruiken ipv het fotoalbum die hier op het forum gratis te gebruiken is...)
Zal het nog eens proberen om contact op te nemen voor de foto's.
 
Bedankt Pilatus, dit is een goede leidraad! Deze heb ik toen ook als voorbeeld op het oog !!!
 
Indien en [F] bijstaat, dan is er tijdens de jaarlijkse opkuis al gemerkt dat er geen foto's meer zichtbaar waren in het topic.
Het lid zou normaal gezien gecontacteerd moeten zijn om dit in orde te brengen, maar wij kunnen niemand verplichten hé :nowink:
Het is natuurlijk altijd jammer als er topics zijn waar de foto's van verdwijnen (nadeel van een externe host te gebruiken ipv het fotoalbum die hier op het forum gratis te gebruiken is...)
Zal het nog eens proberen om contact op te nemen voor de foto's.

Geen probleem Beyond! Ik geraak er wel uit. Mijn geheugen is niet wat het moet zijn, dus is er misschien geen enkele Deagostina model afgeraakt. Maar de mijne komt er aan, nu ik m'n eigen stek heb richt ik deze in voor mezelf, volgens het budget dat ik over heb. En zonder auto vervoer je zomaar geen tafel op je rug op de moto. Maar het komt goed! Ben bezig !!!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan