Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Laat de Victory's maar komen !! (Off topic)

hoe groot is dit

heb gezien1,25m op 85hoog op45breed klopt dat ?
 
Hallo Allemaal.

Even iets over het krom trekken, als je wilt voorkomen dat je VICTORY na de bouw krom gaat trekken, maak er dan tijdens het bouwen een alu profiel in,
aan beide zijde tegen de kielbalk geschroeft van voor naar achter, en hij blijft mooi recht, wel even een stukje uit de spanten zagen, zodat je hem van achter naar voor, er dooreen kan duwen, goed vast zetten, en je hebt nergens geen last meer van.

Zelf lees ik elke keer het draadje van jullie, en ik vind het zeer intressant, misschien zet ik t.z.t. ook een stukje van mijn Victory.

Groet uit Holland Bocdan
 
Kom zeker meedoen Bocdan. Maak een topic aan en laat zien hoe ver je bent.
Misschien ook mooi om even te laten zien met wat foto's hoe je dat alu profiel verwerkt hebt.

Fred
 
inderdaad bocdan, zeer zeker je verslagje hier plaatsen, we zouden blij zijn, en zeker met deze mooie tips ;)
Welkom trouwens en veel plezier hier
 
stukje schrijven

attachment.php
hoi Allemaal.

Zeker ga ik wat foto's plaatsen, moet alleen even wachten tot mijn camera terug is.

Groetjes Bocdan:):)

Even een oude foto, moest proberen hoe je een album maakt.
 
Laatst bewerkt:
Welkom bocdan,

je foto zie er mooi uit ik hoop dat je ons veel tips kan geven .
ik ben zelf nieuw hier en in de modelbouw.

groetjes steurtjes

P.S weet iemand waar vandorpe marc is gebleven??????
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de Victory's, ben ook zeer benieuwd naar het profiel.
Laat maar een nieuw topic met foto's komen :).
 
Hallo modelbouw vrienden.

Even een stukje over lijmen, hier gaat het om houtlijm, soms is de hoeveelheid lijm die op het werkstuk komt veel te veel.
Hier een idee: neem een injectie spuit, niet te groot en niet te klein, vul hem met houtlijm, en zet er een naalt op, niet zo'n hele fijne,
Maar schaf je er enkele aan, met verschillende diameter.
Nu kan je mooi gedoseert spuiten, ook kleine onderdelen gaat heel goed, als je klaar bent sluit de opening af met een houte tande stoker.

Succes bocdan

Ps, ohja bijna vergeten, maak de punt van de naald wel recht, even plat vijlen.;)
 
Of bewaar de spuit in een beker water - met de punt onder water natuurlijk ;).
 
Zijn er nog mensen met problemen betreffende het abbo? Normaal kreeg ik mijn 2e zending begin oktober, jammer genoeg nog altijd niets ontvangen vanwege opstartproblemen ivm de voorraad :(
 
Hallo, mijn naam is Filip en ook ik heb een abonnement op de HMS Victory van Deagostini. Bij mij was er iets verkeerd gelopen met mijn eerste levering omdat ik niet thuis was. Na zes weken heb ik een mailtje gestuurd naar Deagostini met de vraag of ze dat eens zouden bekijken voor mij.
Dezelfde dag mailtje terug gekregen met overzicht van waar mijn zending zich bevond. Mijn zending bevond zich reeds in het postkantoor. Ik denk dus dat het beste is om hen een mailtje te sturen. Wacht intussen ook af naar tweede zending. Indien dit er komt , ga ik mij ook bij de groepsbouw toevoegen.

Afwachtend naar tweede zending, allen veel sucses met de HMS Victory
 
Ja ik heb een mailtje gestuurd naar hun dat op 29/09 mijn betaling was gebeurd voor zending 2 en ik had dus verwacht de week erna mijn zending te ontvangen. Maar tot nu toe heb ik nog niets ontvangen en ook niets gevonden op De Post (ik werk zelf bij De Post :p ). Hadden ze geantwoord dat er opstartproblemen waren en ze niet alles in voorraad hadden. En dat mijn zending dus pas zou verzonden worden wanneer alles in voorraad was. Dus jammer genoeg loop ik al een hele maand achter, want normaal zou ik over 2 weken zelfs mijn 3e zending moeten ontvangen.

Enige dat ik nu kan doen is dus afwachten maar.
 
Wel weer lang moeten wachten, maar vandaag toch 4 nieuwe delen gekregen.
Als ze in dit tempo doorgaan, dan doen we er wel 5 jaar over.

Groetjes Bocdan
 
Ik ben gisteren naar 4 verschillende winkels geweest om deel 11 te kopen, maar nergens meer te krijgen. Zo vind ik het niet plezant meer. Nu kan ik ofwel nog eens rondrijden om er toch nog eentje te vinden ofwel moet ik het gaan bijbestellen. Ik vind dat als ze iets willen verkopen dan moeten ze het maar goed doen. Ik denk eraan om ze hierover een een mailtje te sturen.
 
Alle delen al ontvangen in de winkel.
Deel 11, 3/11, weet ik nog niet.
Want ik was er even tussenuit.
Morgen heb ik dus normaal deel 11.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan