Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Laat de Victory's maar komen !! (Off topic)

Inmiddels hebben ook Marc en Dany hun topic geopend :).
Ook jullie wens ik heel veel succes bij de bouw van dit prachtige schip.

Stond van de week in de boekhandel met nummer 24 in mijn handen, dus zo ver zijn ze in Nederland inmiddels.
En nee, ik heb die ondanks de enorme verleiding niet gekocht, ik heb nog zoveel liggen en nog zoveel aan plannen dat ik nog jaren vooruit kan.
 
thx voor al het werk achter de schermen wim.
zal er aan denken om het hier bij te zetten ;)
 
Ach Dirk, zal wel wennen toch :).

En inmiddels heeft Christophe ook een nieuw topic gestart, ook heel veel succes gewenst :).
 
Dat ziet er als een serieus bouw groep uit.
daar gaan we de komende 2,5 jaar weer een hoop van genieten.
hopelijk komen er nog een paar bij, zou erg mooi worden om de verschillende stijlen naast elkaar te zien.
Iedereen veel succes met de Victory!

Fred
 
Verdorie, binnen 2,5 jaar ben ik er al bijna 48. Man wat gaat de tijd toch snel.
Maar ik voel me nog maar 35, dus dat valt nog mee.8)
 
Op partworks heb ik gelezen dat DA ook de mogelijkheid geeft om in de loop van de reeks een speciale verfset met de juiste kleuren te bestellen en een set plaatjes om haar ows te beplaten. Iemand die van plan is om die te bestellen ?

Wat de koperen beplating betrefd (let wel dat is iets dat nog maanden van ons verwijderd is), heb ik al een ander idee om die (qua opbouw en aanbrenggemak) op een andere manier te doen, maar daarover meer over enkele maanden.
 
Ik zie nog wel. Ik denk dat we tijd genoeg hebben om hierover te beslissen.
 
Ik neem liever geen abonnement. Ik vind het fijner om het elke week te kopen.

Christophe
 
Het loopt storm met de Victory's, heel leuk om te zien dat Stephan en Eric ook komen bouwen in dit deel :).
Heel veel succes met de bouw ! :).
 
Denk dat ook,het projekt zal nog een tijdje lopen he.

Benieuwd wanneer ze de eerste gaan leveren ,we moesten 4 weken wachten na inschrijving voor het abonnement.

Ja, maar dan krijg je ook meteen 4 afleveringen toch ?
 
Mooi zo, en ook gecontroleerd of de kielstukken mooi recht zijn ?
 
Dan heb je geluk gehad veronderstel ik. Hoewel ik dus ingeschreven heb op het abonnement, kon ik het toch niet laten om deel 3 los te kopen toen ik in de krantenwinkel was. Kom ik thuis, vind ik een krom kieldeel. Nu maar hopen dat het exemplaar die ik over enige tijd met de post ontvang wel recht is, anders zal ik moeten zien wat ik kan doen.
 
Wat ik weet van die kromgetrokken delen is volgende.
Neem enkele vochtige doeken, een vlakke ondergrond en een gewicht.
De kromme delen tussen de vochtige doeken leggen, gewicht erop en gewoon enige tijd wachten.
En alles is terug recht.
 
Ja zal ik inderdaad wel proberen, maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat het deel 3 dat ik over enkele weken in mijn abonement verwacht, wel mooi recht is.
 
Wat ik weet van die kromgetrokken delen is volgende.
Neem enkele vochtige doeken, een vlakke ondergrond en een gewicht.
De kromme delen tussen de vochtige doeken leggen, gewicht erop en gewoon enige tijd wachten.
En alles is terug recht.
Bedankt voor de tip modelbouwerke , ga ik zeker proberen moest het nodig zijn !!!:)
Heb ondertussen na wat experimenten "zelf" ontdekt hoe ik foto's moest laden in mijn bouwverslag ! = niet echt hetzelfde als de handleiding in het filmke !? :tongue:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen niet vergeten om deel 4 te kopen in de winkel; Voor degene die geen abo hebben.

Christophe
 
Aan iedere deelnemer van deze mooie groepsbouw veel succes gewenst met de bouw van dit wondermooie schip, jammer dat ik geen tijd heb of ik maakte hem nu ook, misschien bestel ik hem wel voor latere bouw :)
 
ben er ook over aan het nadenken om hem aan te schaffen, alvast succes mensen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan