Hoofdsponsor

1/35 tamiya type 74 OOB [wip]

Mooie kleurtjes, strak er op gezet.
Klaar voor de verwering?
 
Prachtige camo! Waar kan je dat maskeerproduct kopen?
 
@Michel: ik heb het ooit eens gekocht op een beurs, maar eventueel eens te rade gaan bij de sponsoren of anders zoeken naar "Blue tack", iets gelijkaardigs zijn de zogenaamde posterbuddys

@Beyond: ga dat verweren eens moeten leren (lees durven aan beginnen), maar tot nu toe nog nooit gedaan (toch niks meer dan een wash en dergelijke), zou het wel eens willen proberen met dit model, maar ga eerst een beetje oefenen op een paar teststukjes. Veel slijtage zit er niet echt op deze tanks:

http://www.toadmanstankpictures.com/type_74_camp_iwate.htm
 
Waauw ,das knap gedaan zeg ! en gij die altijd zegt dat je het niet zo goed kan , awel ge levert zelf het tegenbewijs.

mooi mooi mooi
 
De camo is wel leuk gedaan,ik ben geen militaire bouwer(alhoewel ik de HD wl 42 gemaakt heb op 1/9) maar het is wel leuk om te zien hoe er zoveel verschillende technieken zijn voor de paint en de verwering,mooi gedaan,ik blijf het volgen.
 
Silenoz bedankt en het spuitwerk ziet er schitterend uit, ben al benieuwd naar het eindresultaat met al die witte vlakken erop.
 
Een knap staaltje spuitwerk . de worstjes techniek is een goede basis voor camo
zie dat je air-brush weer top werk kan leveren na de nodige onderhoud er aan

het wit aan je camo geeft een grote meerwaarde op het einde na het verweerings proces
 
Bart, zeer mooie 3-toons camo! En zeer strak gespoten!
 
Ik volg de collega's : strak gespoten.

Snel die stukjes bloot plastic bijwerken, daar word ik verdrietig van (LOL).
 
Ik heb het live mogen aanschouwen op de beurs en het is inderdaad heel mooi gespoten!
 
iedereen bedankt voor de positieve comments. Volgende update gaat een tijdje op zich laten wachten, eerst beetje experimenteren op proefstukjes kwestie van de verwering eens uit te kunnen testen (lees proberen) voor ik het op dit model toepas...

@Tom: bedankt voor de interventie aan de airbrush...

@Gunit: deze worden geretoucheerd, maar eerst de andere details opkuisen zodat deze meegenomen kunnen worden.
 
@Tom: bedankt voor de interventie aan de airbrush...

silenoz : ben opgelucht dat je air bruch weer optimaal zijn werk kan doen , is altijd de moeite
om te kunnen helpen oplossen van iets dat je anders weer diep in zakje zou moeten gaan voor
ene nieuwe aan te schaffen:D:D:D:D


tom
 
Laatst bewerkt door een moderator:
na heel lange tijd een beetje vooruitgang bij deze: de tracks zijn geschilderd geraakt in hun basiskleur

293926-11032-94.jpg
 
Hier is iemand wakkergeschoten..................:D
 
Hola ! Actie ! Tracks lijken me prima zo !
 
Ze zien er mooi uit.
Benieuwd naar de volgende update
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan