Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Cv9040b [DONE]
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 94

Discussie: Cv9040b [DONE]

Standaard Cv9040b [DONE]

En ziehier een tussendoortje (nog ééntje ) , maar wel een speciaaltje.

Het gaat over deze jongen : het zweedse infanterie gevechtsvoertuig de CV9040B. Ik zal er een link naar wikipedia bijzetten omdat de uitleg toch wel interressant is volgens mij, en zij het beter kunnen uitleggen dan ik.....

http://nl.wikipedia.org/wiki/CV90

En indien jullie er ééntje zouden willen kopen om indruk te maken op de vrouwen en jullie buren, hier een promofilmpje

http://www.youtube.com/watch?v=ZaWCj...eature=related

Enfin, de doos is van Academy

En de inhoud bevat toch wel mooi gedetailleerde stukken wat altijd een pluspunt is. Een minisetje PE en een alu-loop.

Tevens kan je kiezen tussen de tracks op een "rekker" ( elastiek voor onze Noorderburen ) of voor schakel per schakel. Voor deze laatste kan je ook nog kiezen met of zonder de schoentjes erop want deze zitten op een sprue apart.

En das alles, niets meer niets minder. Met andere woorden: GEEN bijgekochte photo-etch, geen friuls , geen gescratch !
    HARD TIMES ARE COMING !!!!
    Maar ja , ik had vandaag op de beurs van MMV ( een leuke beurs trouwens) gezegd ,aan de collegas van de club waar ik lid van ben en ook aan enkele forumleden die bij ons aan tafel stonden, dat het ééntje zou worden recht uit de doos en dat ik die eens vlug ging maken. Oorverdovend hoongelach en rollende ogen alom é , maar ik hou woord !
    @ Silenoz : ik ben al gestart met hem op het forum te zetten manneke, weldra zal er een eerste update volgen .

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

ik ben benieuwd wanneer de eerste foto's van gescratchte onderdelen zullen verschijnen

leuk project, lijkt me toch een aardige brok om te kauwen als tussendoortje.
    Hobbyist - WOII enthousiast - Webshop uitbater

Standaard

Ik volg volledig Famo en zoals Burglar hier al aangeeft kijk ik ook met ongeduld uit op de eerste foto's van de gescratchte onderdelen....

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny_Jeurissen Bekijk bericht
    Ik volg volledig Famo en zoals Burglar hier al aangeeft kijk ik ook met ongeduld uit op de eerste foto's van de gescratchte onderdelen....
    Hahahaha...ons Famoke niet scratchen...hahahaha...je hebt toch nog genoeg koper en messing in huis?

Ik heb het niet volgehouden, en gij ook niet, bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Indrukwekkend wat deze in huis heeft toch, leuk filmke. De camo is machtig om toe te passen.
    Laatst gewijzigd door GUnit; 29-08-11 om 09:23

Standaard

Aha zo te zien ben er toch al aan begonnen, ik ben BENIEUWD OOTB ??????????????

Ja ik was dus 1 van die leden met Oorverdovend hoongelach en rollende ogen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Famo Bekijk bericht
    En das alles, niets meer niets minder. Met andere woorden: GEEN bijgekochte photo-etch, geen friuls , geen gescratch !
    Rofl, da's nog eens een goede mop, we zijn nochthans geen 1 april dacht ik
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

ik ben benieuwd en heb deze ook nog liggen.

Mark

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJs Bekijk bericht
    Aha zo te zien ben er toch al aan begonnen, ik ben BENIEUWD OOTB ??????????????

Ja ik was dus 1 van die leden met Oorverdovend hoongelach en rollende ogen.
    k'was er ook bij...

Famo heeft die doos enkel gekocht voor de foto.

Standaard

Hey,

Indd, ikzelf was ook van de partij, Famo, we houden u in de gaten, maar zoals al gezegd door GUnit, ootb, mmmmm.......

Standaard

Yoooooo gastjes, wel een hoop leuke reacties zeg !

Maar ik zal volharden
    PE en scratch ontwennningsverschijnselen negerend zal ik doorgaan zoals het een Famo betaamt
    Jullie gehoon zal verstommen
    Twijfels zullen omslaan naar erkenning
    Een CV9040B zal OOTB verschijnen zoals een Phoenix uit de vlammen.

Trouwens ,hoe begin je eigenlijk weer om een model OOTB te bouwen ?

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Yoooooo gastjes, wel een hoop leuke reacties zeg !

Maar ik zal volharden
    PE en scratch ontwennningsverschijnselen negerend zal ik doorgaan zoals het een Famo betaamt
    Jullie gehoon zal verstommen
    Twijfels zullen omslaan naar erkenning
    Een CV9040B zal OOTB verschijnen zoals een Phoenix uit de vlammen.

ten eerste zorgen dat er in de verste verte geen plasticard of koper is te bespeuren. En dan voorzichtig het dozeke opendoen.....

Standaard

eens gekeken naar de inhoud en 't ziet er een mooi modelleke uit die zich echt leent voor een OOB bouw. Dus Famo, veel succes met deze en laat u vooral niet opnaaien door die andere ;-)

http://www.aeroscale.co.uk/modules.p...ontent&id=6484

http://www.armorama.com/modules.php?...&mode=&order=0

Standaard

Ben ook eens benieuwd naar dit modelletje. Ziet er op de film wel iets agressief uit!

Groeten, Erwin.

Standaard

Eerst je pilletjes pakken tegen het PE en scratch virus

Standaard

Is dit een pantservoertuig, ...of bestemd voor de bosbouw ?

In ieder geval, veel succes met je OOTB-bouw !

Groeten Rik

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten