Hoofdsponsor

1/35 Britsh Armoured Car (patern 1914) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Swa,

Erg mooi geworden! Zie graag weer bouwwerken van je!

Groeten
Lex
 
Dit voertuigje heeft zijn naam niet gestolen : SUPERB en zo is ook de afwerking.

Prachtige verwering, je 3D-chips vind ik heel goed geslaagd, mooie contrasten tussen basiskleuren en opgelichte chips.

Groeten Rik
 
Chique bakstje dat ge hier gemaakt hebt. Onlangs nog een stuk documentaire gezien over dit voertuig en moet zeggen dat die eigenlijk nogal lawaai maakt qua motorgeluid.
 
Mannen, allemaal bedankt voor de complimenten.

De opmerking over het tussentijds posten is trouwens meer dan terecht van G en Beyond, echter denk ik dat ik dit nog wel het ergste vind. Want ik deel graag het beetje kennis dat ik heb en krijg hier ook graag feedback op om eventuele zaken te kunnen verbeteren. Maar zoals gezegd heb ik door het jaar zeer weinig tijd gehad en moet je jammer genoeg een keuze maken, bouwen of posten. Ik kies dan voor het eerste, dus mannen "mea culpa, maxima mea culpa".

Die documentaire had ik trouwens ook graag gezien, Famo, en het lawaai kan ik me levendig voorstellen.

Met een van de laatste foto's zag ik nog een puntje dat nog bijgewerkt diende te worden, de pic van herstel:

RR28.jpg

Ik denk dat de build hiermee aan een einde komt, of jullie moeten nog punten zien voor verbetering dan hoor ik het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan