Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
gedaan met discussie's :)
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: gedaan met discussie's :)

Standaard gedaan met discussie's :)

vanaf vandaag zijn de discussies tussen mijn vrouw en ik totaal verleden tijd. mijn vrouw heeft mij graag in de buurt, dus ook als ik aan het bouwen ben. nu zat ik tot vandaag aan onze livingtafel maar dit vond zij nu wel ambetant als ze wou kuisen ed. want dan stond al mijn "rommel" in hare weg...... vandaag heb ik hier een huzarenstukje discussie gevoerd met haar en het resultaat is dat ik een vergeten hoekje in mijn living heb mogen omtoveren tot werkplek en dat zij dit niet mee zal nemen als ze kuist. natuurlijk heb ik er voor gezorgd dat ze netjes onder mijn plaatsje enzo kan gaan dweilen........ dus nu zit ik bij haar in de living en kan ik toch alles laten staan als ik aan het bouwen ben.....

even een sfeerbeeldje....

ps nu ligt het er nog netjes bij omdat ik het juist verzet heb allemaal maar dit zal al snel terug naar een georganiseerde rommel gereduceerd worden hoor....

cheers

groeten Jonas....

Standaard

Da ziet er goed uit.

ps nu ligt het er nog netjes bij omdat ik het juist verzet heb allemaal maar dit zal al snel terug naar een georganiseerde rommel gereduceerd worden hoor....
    Maar GEORGANISEERDE rommel?
    Hoe organiseer je dat?

Standaard

nieuwe rommel links en oude rommel rechts

Standaard

Ziet er netjes uit Jonas en als jij tussen alle rommel het juiste weet te vinden is het georganiseerd .

Standaard

Is wel een bekend probleem!
    Goed opgelost zo!

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Gewoon om een eigen kamer vragen.
    Lekker knutselen, deur dicht.... klaar!
    Zo werkt het bij mij prima. (als ik maar met de thee beneden kom!!!)

Voor de rest een knus hoekje hoor Jonas.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Jonas helemaal geweldig ik zit wel niet in de huiskamer maar op een kamertje boven daar staat ook een computer en aangezien mijn vrouw daar graag op werkt (lees winkelt ) zitten wij ook regelmatig samen ook nog gezellig.

Gr
    Dirk
    Lang leven de uitvinder van het mes

Standaard

nice spot!
    Op de werkbank:
    Tamiya - Hetzer (1/48 )
    Hasegawa - Spitfire Mk. IX (1/4
    Revell - King Tiger (Porsche Turret) (1/72)

Standaard

lijkt precies op mijn werkplek.. zo 1 dag tijdens het jaar wanneer ik es alles op zijn plaats zet. een paar dagen later schiet daar inderdaad niets meer van over! leuk dat je zo tot een compromis bent gekomen
    Hobbyist - WOII enthousiast - Webshop uitbater

Standaard

Nogal een aanname zeg "gedaan met discussies".... tjong tjonge, als dat effectief het geval zou zijn, kan je steenrijk worden door een handleiding voor vrouwen te schrijven.
    Weet je overigens waarom chaos het altijd wint van orde ? Heel eenvoudig, omdat Chaos veel beter georganiseerd is (quote van Terry Prattchet)
    Alvast gefiliciteerd met je eigen hoekje
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Jonas , voila nu kunnen bieden hun hobby uit oefen zonder brokken te maken

allez ge zit mooi genestelt dicht bij vrouwke

en zo weet je eens wat je eigenlijk hebt bij je verhuis van tafel naar een andere plekje

tom

Goede topic beantwoorder marc w's schermafbeelding

Standaard

waaaaauw, nice plekje,
    kleine tip : laat het stilletjes aan tot georganiseerde rommel komen dan valt het zo niet op.

vgr
    Marc

Standaard

wat een ruimte jonas

en lekker knus naast de openhaart , wat wil een mens nog meer

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

"Rust in vrede vake" vake pompier's schermafbeelding

Standaard

Awel dat samenzitten doet mijn vrouw ook ,ze komt al eens bij mij zitten en dan brengt ze gewoonlijk nog iets om te drinken.

Standaard

Ik palm de grote tafel in de living in met heel mn hebben en houden gedurende de hele week vanaf maandagavond. De zondag moet ik alles opruimen zodat ze kan kuisen. Heb zo'n hele toren met schuiven aangeschaft om alles in op te bergen. Het handige is dat ik kan meekijken naar haar programma's op tv (ik volg zo goed als niets op tv) en daardoor ook nog kan meepraten met haar. Zoals ik al eens zei, a happy wife is a happy life.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten