Hoofdsponsor

1/35 DUOBUILD: IDF trainees [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
en hier zijn we terug met een kleine update.... ondertussen mijn tracks gaan halen in brugge..... deze zijn ook van AFV club..... dus passen uitstekend... deze zitten ondertussen al netjes in elkaar.... klein vraagje hieromtrent... als ik deze spuit en afwerk voor ik ze er op plaats blijven ze dan beweeglijk of dien ik ze best te spuiten en mee afwerken als een geheel samen met de tank????

verder ook nog wat verder gedaan aan de hull... de 2 side fenders zitten volledig in elkaar en zijn klaar om gemonteerd te worden op de hull... verder nog wat kleine details toegevoegd aan de achterzijde van de hull..... gaat redelijk goed vooruit... weinig problemen dus hopen dat het zo verder gaat he....

attachment.jpg

de tracks van AFV...... hush puppies.....

attachment.jpg

de afzonderlijke schakels..... het is een kliksysteem die zeer vlug gebeurt is...

attachment.jpg

attachment.jpg

even ter vergelijking.... de originele rubberen exemplaren en de tracks van AFV....

attachment.jpg

de hull met de side fenders...

attachment.jpg

attachment.jpg

achterzijde hull.... ps ik weet dat er lijmvlekken zijn die moet ik nog verwijderen....

attachment.jpg

groeten Jonas.....
 
ziet er al goe uit

zal een mooi beestje worden
 
Ziet er goed uit maatje,
die tracks zien er een stuk beter uit.
 
Vanwaar die keuze voor huspuppies?
Als ik het me goed herinner werden deze tracks door drie landen gebruikt, Nederland, Engeland en nog een ander land die ik me even niet herinner.
Uiteraard wil dat niet zeggen dat er enkelen wel met deze tracks rondreden, maar de foto`s die mij bekend zijn hadden alleen de stalen tracks.
Maar met puppies of zonder blijf het een mooi model Jonas
 
hey ron.... da's een goede vraag hoor. kwam overlaatst een foto tegen van deze precies zoals ik de mijne wou afwerken.... nou deze had wel een buldozer van voor maar het gaat hem eigenlijk meer om de verwering die ik wil gaan bereiken.... en op deze tank zaten ook de hush puppies (UK) daarom dat ik voor deze geopteerd heb..... vond deze mooier dan de originele......

http://www.flickr.com/photos/smaedli/4958640963/lightbox/

d
eze bedoelde ik....

groeten Jonas...
 
Mooie build Trobwal, AFV heeft toch prachtige kits en dan nog met fijne details. Ik ben niet into modern armor (ben zelf ook al een classic dus...) maar dit kan ik zeer waarderen.
 
Gasten bedankt voor jullie reacties he....

@guy idd. deze kit heeft enorm veel detail... wat het dan ook tot een plezier maakt om deze te bouwen...




en zo zit de hull bijna volledig in elkaar.... nog juist enkele details en dan kan ik aan de turret gaan beginnen....

wat foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

groeten Jonas...
 
Blijft dat luik met die episcoop erin openstaan ?
Zo ja , zult ge om goed te zijn het interrieur een kleurtje moeten geven en een beetje zetel en dergelijke. Want anders zal de detail-speurneuzende toeschouwer in een eindeloze diepte staren.....
Daarom laat ik nooit luiken openstaan ;)
Tenzij er een interieur inzit é
 
ja gasten er word hier knappe dingen in opbouw getoont . jullie zijn echt goed bezig

en zoals famo al aangeeft , pas op met opstaande luiken , kwa inkijk alleen al .

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan