Hoofdsponsor

1/35 BOBIK BA-64(r) RED ARMY, WW2. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer mooi model geworden Guy en die vlag geef hem nog een extra boost
 
heel mooi model geworden Gunit, en een heel interessant verslag. Is het eventueel mogelijk om een detail te plaatsen van hoe de vlaggemast juist vastzit op het voertuig?
 
Dank voor de reacties mannen !

Silenoz, de referentiefoto's (Reichstag '45, Victory Parade), tonen een BA 64(B) met een ineengeknutselde vlag die met ijzerdraad tegen de trekhaak werd gebonden. Ik ga ervan uit dat het niet de bedoeling kon zijn om heel Berlijn rond te crossen op die manier.
Heel onconventioneel dus, maar waarschijnlijk genoeg voor de foto ? Ik heb met haarfijn ijzerdraad hetzelfde gedaan, maar eerst werd de vlag verlijmd met ca lijm.
 
u heeft er een prachtig kitje van gemaakt....Guy
met die vlag heeft nog eens een extra toets.....i lik it.
Gr.M
 
Hey,

Guy, da's weeral klasse dat je hebt afgeleverd. Deze verdient zeker een mooi plaatsje in de kast. ;)
 
Dank u gasten, nu op naar de Dodge Beep junkyard style en de Comet !
 
GUnit,

Ziet er netjes uit en het is prachtig gemaakt, mijn complimenten,.
 
Fijn om te lezen vrienden, opdracht geslaagd dus !
 
Heel mooi,Guy !

Je inval van de rode vlag geeft een mooi effect : het breekt wat met de groene basiskleur van het voertuig.

Een heel mooi resultaat heb je verkregen in de verschillende rood-tinten. Van schaduw naar highlight, en toch blijft het rood en verval je voor je highlight niet in het roze ( het resultaat dat je bekomt als je een rode basiskleur verdund met wit).

Al de punten voor de meester ! ApplausApplausApplausApplausApplaus
 
Ge weet wat ik ervan vind é Guy ;)
 
Hoi Guy,

Ik heb je topic eens doorgekeken en moet zeggen dat het (zoals gewoonlijk) weer zeer goed uit ziet.
Als ik op de foto's af ga zit alles goed!!
De kleur is zeer goed gekozen en is er zeer netjes opgezet (mooi spuitwerk), de wintercamo. is echt toppie.
Dus hij is zeker geslaagd zou ik zeggen.
Maar toch wil ik hem eens van nabij zien want foto's vind ik nog al moeilijk voor op te oordelen.
Dus misschien volgende week in Lier??
Ik zelf ben wel maar alleen op zondag daar!

Cheers,
André.............die zelf ook aan een BA-64 bezig is ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan