Hoofdsponsor

1/72 Fw 190 A-8/R-11 [done]

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.765
Goeie avond,
de meeste kennen mij uit de auto-afdeling.
De laatste tijd heb ik niets meer gedaan van modelbouw
en heb er eigenlijk nog steeds geen zin in. (zin wel, maar de puf niet)
Dit komt door persoonlijke redenen en heeft niets met modelbouw zelf te maken. (Dit blijft gewoon een leuke hobby)
Daarom neem ik er dit mooie kitje bij in de hoop dat de goesting terug komt.
Het gaat om deze.

attachment.jpg
En de sprues.

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schitterend mooi toestel Jelle en een leuke schaal ook.Wat er ook mag zijn nie plooien he maatje.
 
veel succes met deze, het is een mooi kitje. hopelijk komt de puf terug
 
Veel succes.

De puf zal wel terugkomen.Denk dat iedereen wel eens een dipje kent.
In alle geval kop op en ervoor gaan.
 
wazaaaa komaan maatje. opt gemak proberen en de zin komt wel terug. denk dat iedereen wel eens zo'n moment doormaakt. komt wel goed maatje.

schoon vliegerke btw....
 
Hey,

Indd, schoon toestelleken, heb ik zelf ook nog eens liggen.
Hoop van bijna te kunnen posten van die vervloekte motor, veel dingen moeten zelf (her-)bouwen.
Veel succes met de bouw ;)
 
Bedankt voor de steun.

Swaken, die van jou is een mooitje aan het worden.
De mijne word gewoon uit de doos.
Hoop er op deze manier ook een mooie van te maken.(wel met minder details dan de jouwe;) )

Heb deze gekozen omdat het niet teveel onderdelen zijn,
in de hoop om de puf terug te vinden.
 
Succes met deze vlieger Jelle en aan den prijs te zien is dit al een ouder kitje :) of gewoon een prijzige ;).
 
Hey Wim,
de prijs is in Tsjechische kronen.
dus zo prijzig is hij nog niet.:nowink:
 
Kijk da's een leuk kitje!
Succes ermee ik volg hem!
 
Hey,

OOB is even mooi als met al die toeters en bellen, gewoon kwestie van persoonlijke smaak uiteraard (ik heb plezier in het superdetailleren), maar deze is indd goed om de fut terug te krijgen daar hij gemakkelijk bouwt.
Bouw ze en met een goeie beschildering is hij een pracht vlieger;)
 
Ben bezig aan de cockpit.
Em omdat ik een leek ben in vliegtuigen volg ik de kleurinstructies van revell maar.
Binnenkant is gedaan en heeft een drybrush gekregen (is mijn eerste keer).

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
WOW maatje dat ziet er erg klein uit he,wel nog veel detail erop op je instrumenten bord zag ik.
 
Nog even een vraag.
voor het kussen van de stoel geeft revell geen kleur op.
Heb op foto,s al gezien dat deze bruin zijn.
En welke kleur van revell kan ik hier het best voor gebruiken?
 
hey,

Camaro, je kunt het beste drybrushen met een lichtgrijs, komen de details nog meer uit, maar pas op dat je niet gaat overdrijven, enkel de opliggende stukken moeten verschijnen, nadien met sterk verdunde verf een donkere wash rond de details en gaat zien wat een verschil het zal zijn.
veel succes man ;)
 
WOW maatje dat ziet er erg klein uit he,wel nog veel detail erop op je instrumenten bord zag ik.

Het instrumentenpaneel is van goede kwaliteit.
En mooi gedetailleerd.
 
Voor de stoel gebruik je best een lederkleur die je nadien in het midden wat oplicht met een lichtere variant van je gebruikte verf.
 
hey,

Camaro, je kunt het beste drybrushen met een lichtgrijs, komen de details nog meer uit, maar pas op dat je niet gaat overdrijven, enkel de opliggende stukken moeten verschijnen, nadien met sterk verdunde verf een donkere wash rond de details en gaat zien wat een verschil het zal zijn.
veel succes man ;)

Zal ik is proberen,
bedankt voor de tip.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan