Hoofdsponsor

1/60 Andrea Gail 608, Billing Boats

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Christine

Guest
Wel zoals versproken hier een paar foto's van de Andrea Gail 608

SAM_0048-1.jpgSAM_0049-1.jpgSAM_0050-1.jpgSAM_0051-1.jpgSAM_0052-1.jpgSAM_0053-1.jpgSAM_0054-1.jpgSAM_0055-1.jpgSAM_0056-1.jpgSAM_0057-1.jpgSAM_0058-1.jpgSAM_0059-1.jpgSAM_0059-1.jpgSAM_0062-1.jpgSAM_0067-1.jpgSAM_0068.jpgSAM_0069-1.jpgSAM_0070.jpg

Ja bij de laatste foto heb ik al de romp een grondlaagje gegeven in de kleur dat hij zal komen nu nog even geduld voor de rest ben er nog aan bezig :):

ps: in de achtergrond zie men de Marcel Bayard daar ben ik ook nog aan bezig maar dat is nu al meer dan 4 jaar de Bayard is een kabelsleeper uit Frankrijk moet nog veel aan werken doei en tot later
 
Het ene moment vertel je ons dat je er mee bezig bent en het volgende moment is de romp al bijna klaar ;).
Het ziet er keurig uit hoor Christine. Weet niet of het veel moeite kost, maar van mij mogen de foto's een tikkie groter.
Ga lekker zo door met bouwen.
 
Mooi schip! Je bent al goed opgeschoten.
Ik wist niet dat deze ook in houtbouw te verkijgen was, ik ken enkel de versie met plastic romp van billing boats.

Veel plezier ermee ;)
 
Die is inderdaad al een heel eindje op weg!
Ziet er al goed uit en terecht in haar eigen topic.
Succes verder met dit mooie schip.

Fred
 
dag christine,
mooi scheepje,maar word ze ook rc?
met volle spanten word dit moeilijk,
en op de foto's zie ik de marcel bayard staan is dit die kabel legger?
kunt ge daar eens een foto van plaatsen a.u.b
groetjes,ronny
 
je hebt het goed te pakken hristine 8)

veel suc6 met de verdere afbouw van dit mooie scheepje want ik zie dat je de romp al klaar hebt :)
 
En ikke maar zoeken naar ene "Marcel" op de achtergrond :wub::D en plots zie ik Franse kabelsleeper, zou je niet met al die Marcellen in Roeselare
alléz, zeg, 't ziet er terug veel belovend uit voor te volgen Christine!!

groetjes
Ward
 
wauw je gaat als een speer Christine... leuk te volgen...
 
dag christine,
mooi scheepje,maar word ze ook rc?
met volle spanten word dit moeilijk,
en op de foto's zie ik de marcel bayard staan is dit die kabel legger?
kunt ge daar eens een foto van plaatsen a.u.b
groetjes,ronny


Ja dat is de kabel legger ik zou graag wat meer foto's plaatsen maar dan moet ik een nieuwe topic maken maar als mij dat lukt zal ik het zeker doen heb zelf een paar orginele foto's liggen die eens zal schannen en dan ook plaatsen :):
 
Die bootjes, blijven toch echt een streling voor het oog, en na het zien van A Perfect Storm, enige jaartjes geleden, blijft dit bootje nog heel erg op mijn wanna-do list staan.
 
De naam Andrea Gail zegt mij iets, is dit soms een van de vissersboten die ze gebruikt hebben voor de film "The Perfect Storm" met George Clooney?

Christophe

Ah ik had jouw berichtje niet gezien Dany, dus toch van de " The Perfect Storm."
 
De film is gebaseerd op een echt verhaal hoor, Christophe, de Andrea Gail heeft inderdaad echt bestaan (dus niet enkel met George Clooney achter het roer), en is inderdaad in die superstorm met man en muis verdwenen.
 
Ook hier nog even gedult ben met kleine veranderingen bezig om er beter en mooier uit te zien
 
Blijft net als de voorgangers een fraai model. Zeker als je de film hebt gezien trekt deze je aandacht. Lijkt me een pracht van een idee om deze eens op grote schaal te maken omdat je dan bij dit model prachtige details kunt aanbrengen.

Ron.
 
je maakt me benieuwd naar de volgende update, mooi werkje :35:


[mod] Wegens geen activiteit slotje er op gezet. Bij vervolg kan dit terug open.[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan