Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andrea Gail 608, Billing Boats
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 17

Discussie: Andrea Gail 608, Billing Boats

Standaard Andrea Gail 608, Billing Boats

Wel zoals versproken hier een paar foto's van de Andrea Gail 608

Ja bij de laatste foto heb ik al de romp een grondlaagje gegeven in de kleur dat hij zal komen nu nog even geduld voor de rest ben er nog aan bezig

ps: in de achtergrond zie men de Marcel Bayard daar ben ik ook nog aan bezig maar dat is nu al meer dan 4 jaar de Bayard is een kabelsleeper uit Frankrijk moet nog veel aan werken doei en tot later
    groetjes van Christine

Standaard

Het ene moment vertel je ons dat je er mee bezig bent en het volgende moment is de romp al bijna klaar .
    Het ziet er keurig uit hoor Christine. Weet niet of het veel moeite kost, maar van mij mogen de foto's een tikkie groter.
    Ga lekker zo door met bouwen.

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Mooi schip! Je bent al goed opgeschoten.
    Ik wist niet dat deze ook in houtbouw te verkijgen was, ik ken enkel de versie met plastic romp van billing boats.

Veel plezier ermee
    Groeten,

Michel.

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Die is inderdaad al een heel eindje op weg!
    Ziet er al goed uit en terecht in haar eigen topic.
    Succes verder met dit mooie schip.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

dag christine,
    mooi scheepje,maar word ze ook rc?
    met volle spanten word dit moeilijk,
    en op de foto's zie ik de marcel bayard staan is dit die kabel legger?
    kunt ge daar eens een foto van plaatsen a.u.b
    groetjes,ronny
    regen,of wind ik ga recht door zee,
    believe deep down in your heart,that you're
    destined to do gread things

Standaard

je hebt het goed te pakken hristine

veel suc6 met de verdere afbouw van dit mooie scheepje want ik zie dat je de romp al klaar hebt

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Standaard

En ikke maar zoeken naar ene "Marcel" op de achtergrond en plots zie ik Franse kabelsleeper, zou je niet met al die Marcellen in Roeselare
    alléz, zeg, 't ziet er terug veel belovend uit voor te volgen Christine!!

groetjes
    Ward
    Wat je ook maak of doe,
    voeg er steeds je ziel aan toe

Standaard

zo nog een paar onderdelen gemaak nu nog schilderen

groetjes van Christine

Standaard

wauw je gaat als een speer Christine... leuk te volgen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronny Bekijk bericht
    dag christine,
    mooi scheepje,maar word ze ook rc?
    met volle spanten word dit moeilijk,
    en op de foto's zie ik de marcel bayard staan is dit die kabel legger?
    kunt ge daar eens een foto van plaatsen a.u.b
    groetjes,ronny

Ja dat is de kabel legger ik zou graag wat meer foto's plaatsen maar dan moet ik een nieuwe topic maken maar als mij dat lukt zal ik het zeker doen heb zelf een paar orginele foto's liggen die eens zal schannen en dan ook plaatsen
    groetjes van Christine

Standaard

Die bootjes, blijven toch echt een streling voor het oog, en na het zien van A Perfect Storm, enige jaartjes geleden, blijft dit bootje nog heel erg op mijn wanna-do list staan.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

De naam Andrea Gail zegt mij iets, is dit soms een van de vissersboten die ze gebruikt hebben voor de film "The Perfect Storm" met George Clooney?

Christophe

Ah ik had jouw berichtje niet gezien Dany, dus toch van de " The Perfect Storm."

Standaard

De film is gebaseerd op een echt verhaal hoor, Christophe, de Andrea Gail heeft inderdaad echt bestaan (dus niet enkel met George Clooney achter het roer), en is inderdaad in die superstorm met man en muis verdwenen.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Ook hier nog even gedult ben met kleine veranderingen bezig om er beter en mooier uit te zien
    groetjes van Christine

Standaard

Blijft net als de voorgangers een fraai model. Zeker als je de film hebt gezien trekt deze je aandacht. Lijkt me een pracht van een idee om deze eens op grote schaal te maken omdat je dan bij dit model prachtige details kunt aanbrengen.

Ron.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten