Hoofdsponsor

1/32 Markske en Jadefalconguard's mirrrobuild/duobuild : MUDMOVERS !!! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
aha, een duobuild over 2 gevaarlijke vliegtuigen , das de moeite om te volgen.
Zijn de bouwers even gevaarlijk als hun vleigtuigen ? :unsure:
 
aha, een duobuild over 2 gevaarlijke vliegtuigen , das de moeite om te volgen.
Zijn de bouwers even gevaarlijk als hun vleigtuigen ? :unsure:
hopelijk niet zeker.

@jade
veel plezier met je pit ik hoop dat je alles mooi geschildert krijgt.
Heb gezien dat de sidewalls al aan de pit zijn gemonteerd.
En ja er is werk aan het is eenders in welke tijd je hem wil zetten.

Mark
 
Het herschilderen is zo goed als gedaan.
BILD1406.jpg

De linkse zij console
BILD1408.jpg

En de rechtse gemonteerd aan de pit.
BILD1412.jpg

Mark
 
Wat een details zeg en zeker op die schaal
 
Hola, Hola, Markske gaat er hier nogal vandoor :): De eerste stappen zijn gezet in deze monsterkit. Even een resin 'pit plaatsen is hier niet van toepassing. Ondanks de omvang van de kit blijft het een nauwgezet werkje om de pit te plaatsen. Het eerste stuk was natuurlijk de resin drager van de pit er af te halen :

P1000177.jpg

En geloof het of niet, de pasvorm is perfect. Zonder veel moeite neemt de resin pit de plaats in van de oude

P1000178.jpg

Er moet echter goed gepast en gemeten worden met de voorste wielkast omdat deze heel dicht in de buurt van de pit komt. Ik wil zo weinig mogelijke resine wegnemen omdat de kit heel wat gewicht nodig heeft in de neus.

P1000197.jpg

Daarna was het tijd om de voorkant waar de HUD zit te vervangen. Hier zie je het verschil in omvang...

P1000182.jpg

Er diende eea weg gesneden te worden, maar zo ziet het er uiteindelijk uit in dryfit

P1000183.jpg

En ja hoor, de eerste laag verf ligt :): : de onderdelen van de pit zijn in het grijs gespoten

P1000199.jpg

En hoewel de pit van Cutting Edge veel accurater en correcter is dan de Eduard updateset, toch een kleine metalen toevoeging, de voorste strips waar de piloot zijn voeten zet... uiteraard een beetje afgesleten

P1000201.jpg

Voila, de eerste stapjes zijn gezet.

Groeten,

G.
 
Al mooi om te horen dat hij goed past en ja als je nu PE gaat toevoegen zul je wat moeten bij werken.
En steek hem maar goed vol met lood die neus hij heeft het nodig.

Mark
 
De cockpit is alvast een succes aan het worden, zoveel te zien.
 
Bedankt voor de mooie woorden.
Goed weer vandaag kindjes in de tuin aant spelen en papa aant werken in de tuin aan zijn model.
Ondertussen wat verder gedaan aan het voorste instrumenten panneel.
BILD1423.jpg

Deze staat ook op zijn plaats.
BILD1424.jpg

BILD1425.jpg

En als we dan toch op dreef waren heb ik de neuswielbak een beetje onder handen genomen.
BILD1419.jpg

BILD1418.jpg

Nu de bangstoel nog onderhanden nemen en een paar kleine zaken aan de pit en hij kan er in.

Mark
 
Zeer mooi Markske...Ik kan vandaag hopelijk de eerste verfjes leggen op de Cockpit...
 
Jawel, Bert & Ernie gaan als een speer , euuh ik bedoel natuurlijk Markske & JadefalconGeert :wub:

Ziet er mooi uit zeg.
 
zo zo dat is brillewerk ,,,,, zeer mooi ,en zeer klein ...
 
ziet er mooi uit, misschien de randen van de wijzers ietje beter verzorgen, maar voor de rest dik in orde, nog een druppeltje glansvernis of clear op de wijzerplaten en 't is af
 
Jaja, we zijn er eindelijk ook met wat verfjasjes. De cockpit schiet aardig op, maar er is een zeer grote hindernis, de zijpanelen zijn aangegoten, waardoor de knopjes en andere dingen zeer moeilijk bereikbaar zijn. Nu al bij al ben ik best tevreden, maar er is nog heel wat werk aan de cockpit.

Vooraleer ik de foto's laat zien, hou er rekening mee dat dit op een zeer grote macrostand is, waardoor de foutjes wel heel erg worden uitvergroot. Er moet nog een inlijning gebeuren zodat alles wat strakker oogt, maar dat is pas wanneer alles gedaan is. Verschillende leidingen ed moet nog geverfd worden, dus is echt wel een WIP :

P1000211.jpg

P1000215.jpg

P1000213.jpg
 
Heren,

De cockpits beloven al erg veel goeds!
Ben erg benieuwd naar de rest!
 
waaa dit word een mooie duobuild. i will keep an ei on joe
 
@Silenoz
In macro komt alles boven van fouten natuurlijk zal zien wat ik er nog aan kan doen.

@Jadefalcongaurd.
Ziet er al heel netjes uit en het is precies toch al aardig gelukt om alles een kleurtje te geven.
Je front ip ziet er gewoon geweldig uit.

Mark
 
Mooie toestellen, verzorgd werk,maar veel te veel priegelwerk voor mezelf.
Die macrofoto's doen inderdaad soms afbreuk aan al het mooie werk.
Maar weet je?
Niemand onder de mensen beschikt over zo'n goede ogen :))

We volgen.

Al een geluk voel me al wat beter.
Ik wou vandaag beginnen aan de schietstoel maar zal moeten wachten op een vervanger.
De riemen zijn in PE en al de gespen zijn aparte onderdelen.
Nu zijn er twee van die gepsen weg gesprongen f*** maar niets aan te doen.
Nergens meer te vinden nu opzoek naar een nieuwe stoel.
Maar niet getreurd ik kan nog verder aan de rest nog meer dan werk genoeg.

Mark

Nog één vraag ik zou de kleur RLM02 moeten gebruiken maar kan deze niet vinden.
Kan er iemand mij op weg helpen voor een nr van verf bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan