Hoofdsponsor

1/32 Battlestar Galactica Viper Launch bay 1/32 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En daarna was het tijd om de decals er op te leggen, te sealen en het beestje echt te gaan verweren. In eerste fase enkel het wit (de identificatiestrepen moeten nog komen). Ik had gelezen dat de decals zeer broos waren en ja hoor, ze brokkelden van zodra je er nog maar naar keek ! Al bij al is het goed meegevallen al zeg ik het zelf :

P1000855.jpg

P1000856.jpg

P1000858.jpg

P1000859.jpg

P1000861.jpg

Om eerlijk te zijn staat ze ondertussen op een eigen sokkel en volledig afgewerkt in afwachting dat de launchtube wordt afgewerkt, maar ik heb tijd :)
 
WOW, knappe update Geert.
Mooie weathering. Ben benieuwd naar het vervolg in de launchtube...

Mark
 
Hij is terug, en vliegt er meteen weer in met een prachtige realisatie...
Ik wacht ongeduldig op de launchtube.... ;)
 
Uhm nice kerel ,, top , ben benieuwd naar de komenden plaatjes
 
Voor zo'n up-date hebben we wel 16 maanden geduld hoor Geert.....:D:D

Fred
 
Hey Geert,

Het leeft, het leeft.....:) Geertje ge zijt terug, en met wat uiteraard, een zeer schone update.
Prachtig gewoon man.
Kom nog eens af zou ik zeggen en breng mee die handel zodat we hem kunnen onderkwijlen ter plaatse.... ;)
 
:) Mannen op die manier verplicht ge mij om door te werken aan mijn bouwdozen he :):

Swaken...ik weet het man, ik weet het ik moet dringend nog eens tot bij jullie geraken
Fred : gelijk wijn, hoe langer hij ligt hoe beter...soms toch :)
Bubble : thx
Beyond : merci man
Tom : simpelweg plastiek : Moebius models, beetje grof en doet denken aan kits uit de jaren 70 qua dikte, maar wel goeie kwaliteit.

Anyway, hoe staat ze er nu bij nadat :

- de identificatiestrepen zijn gespoten ipv decals
- weathering Extreme Edition is doorgevoerd
- blastmarks aangebracht
- motoren via pigment zijn opgepoetst

P1000992.jpg

P1000997.jpg

P1000999.jpg

P1010002.jpg

P1010005.jpg

P1010006.jpg

Ondertussen staat deze mooi te wachten tot de tube verder wordt gemaakt, maar dat is een ander verhaal :)

Groeten,

G.
 
Jawadde Geert, gewoon sprakeloos wordt een mens daar van.
Pracht weathering, de nodige chipping aangebracht, identificatie strepen gespoten,...
Schitterend resultaat. Ik kijk al uit naar het vervolg.

Mark
 
Sjieke dinges ! Geeft mij goesting om nog eens in de sci-fi te vliegen. Maar ne keer deftig ipv die klik-klak star wars dingskes die ik voor mijn oudste maak :laugh:
 
Prachtige realisatie,schitterend verweerd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan