Hoofdsponsor

1/350 Slachtschiff Bismarck (1/350,revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd naar je vorderingen van je spuitkunsten.
Dan nog een vraagje, is het nu niet moeilijker om alles nog te schilderen, kun je overal nog bij, zoals die geschuts toren naast de commandotoren, hoe kom je nog aan de achterkant om deze mooi mee te schilderen(spuiten)?
 
Hey,

Yvan, da's een serieuze verandering man, prachtig werk.
Ik stel me uiteraard ook dezelfde vraag als Pantani, maar ik heb zo'n vermoeden dat alles nog los zit, of ben ik verkeerd???
 
jaja marc er komen nog railings op van eduard,jaja jongens de
torens en kanons zijn nog los
 
Ziet er weer indrukwekkend uit Yvan !!
 
het zware geschut word gestript en vervangen door pe,
4 stuks dus,tijdje mee zoet,tot later
attachment.jpg
 
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
ben begonnen met het schilderwerk voor wat variatie in het werk te hebben
onder kant is gespoten met vallejo primer grijs,karmijnrood,zwart,russian green
en tenslotte schiffsbodenfarbe van lifecolor,schroeven en assen komen in messing
heb ook wat beginnende afbladerering gecreeerd met vallejo putty,tot later
 
Mooi spuitwerk al !!! ben zeer benieuwd naar verdere spuitwerk opbouw ..
 
Mooi spuitwerk...belooft voor het vervolg.

Die naad tussen de delen rechtsonder op de laatste foto belooft een toffe te worden om weg te werken zo te zien...
 
Zeer mooi werk Yvan maar dat zijn we dan ook gewend van jou,blijf deze dan ook met alle plezier volgen...
 
ja yvan dit is het goede werk man :) we zijn het al zo gewoon van jou dat we er niet meer bij stilstaan hoe moeilijk het is om zoon netjes werk af te leveren.

wel een beetje overspray boven je afplak tape hopelijk blijf je daar niets van zien ;)
 
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
het dek staat in een okerlaag,maar is niet de definitieve kleur,er moet nog grijs bij
de torens komen in 3 stappen tot het originele grijs,het donkerste staat er op,tot later
 
Wordt weer en serieus mooi schilderswerkje zo te zien Yvan.

Fred
 
ziet er een goede basis uit voor het hout, hoe valt de lifecolor mee om te spuiten?
 
Geweldig mooi werk Yvan ziet er top uit,ben toch ook benieuwd hoe de verf van lifecolor je bevalt...
 
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
eens kijken of caesar en dora,de turrets ,passen bij het afgewerkte dek,tot later
 
de geschutstorens zien er mooi uit, maar moet eerlijk zeggen dat het dek er fantastisch uitziet...
 
attachment.jpg
dit word de atlantic ocean versie,toen deze dame vertrok uit op 27 mei 1941 uit noorwegen voor de operatie
rheinuburg,de rood witte achtergrond van de swastikas was te opvallend vanuit de vliegtuigen
waarna ze overschilderd werden
 
Prachtig werk, ben nu bezig met die van Hachette (Amati). Zal hier veel komen spieken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan