Hoofdsponsor

Anders / onbekend Me and mini me. SAS/L.R.D.G Jeep [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Ron, zoals de vrienden hier reeds vermelden, dit produkt ziet er zeker interessant uit.

Maar wat ik mij afvraag : volgens je foto's leid ik hieruit af dat het produkt twee-dimensioneel werkt. Ik bedoel dat het voorwerp niet volledig omsloten zit. Dus om bvb een wapen te reproduceren wordt het wat moeilijk ?
Mij lijkt het wel interessant om bvb extra patroonhouders te maken, die vlak op de grond liggen.

Groeten Rik
 
Rik de de firma die dit product verkoopt zegt dat het mogelijk is om ook een wapen te copieren , dat zal misschien wel lukken maar gezien de materialen die je moet gebruiken zie ik dit niet zonder slag of stoot goed gaan.
Er staat een URL in het off topic gedeelte waar ook een demo filmpje staat van dit product.
 
Hmmmmm ziet er interessant uit dat spul
 
Mijn jerrycans hebben er vier vrienden bij gekregen ;)
DSC_7327.JPG

Word weer plamuren en schuren :wacko:

Ook de wapens hebben nog bevestiging gehad zodat ze vast staan als ze rijden.
Simpele constructie, twee U schakels een steekpen met ketting (niet echt te zien op de foto) om het wapen vastte zetten en het functioneer ook nog eens :)

DSC_7329.JPG


DSC_7330.JPG


En we gaan weer verder.
 
Weer strak werk Ron, ik zou bijna zin krijgen om een 1/6 project aan te pakken !
 
Je mag hem wel schilderen en verouderen hoor G. :laugh: maar er zijn wel enkelen leuke 1/6 modellen op de markt alleen moeilijk te krijgen :(
Maar voor mij in ieder geval nooit meer een 1/16 model dat is gewoonweg teveel werk om er iets deftigs van te maken.

Ik loop er nu nog aan te denken om die punt wat tot de richtmidellen behoort op de losse Vicker en de .50 te vervangen door een speld want die plastic punten zijn een beetje krom en ik krijg ze niet echt recht.
En zo blijven we bezig aan dit kitje waar ik niet veel aan zou doen :laugh:
 
Inderdaad G. mag ik dan weleens hier mopperen maar als hij gereed is heb ik wel iets redelijks apart in de garage staan (hij pas niet in de vitrine :laugh:) dus gaan we vrolijk door met plamuren schuren en onderdelen vervangen.
 
Het is misschien veel werk al die kleine prutse dingetjes te maken en erop te zetten. Indien je ze niet zou maken zou je je het misschien later beklagen dat je het niet gedaan hebt, en dan is het te laat é. Maar ge zijt goed bezig Ron, neem dat maar van me aan ;)
 
Kan Famo en G alleen maar bij treden , mooie aanpassingen dat je doet
 
Thnx mannen en we doen ons best.

Gisteren en vandaag me eigen alleen bezig gehouden met die vier Germaanse Jerrycans te plamuren :-(
 
Kan je even verduidelijken wat ge moet plamuren en opschuren aan die jerrycans, zie het eigenlijk niet zo direct. De belettering waarschijnlijk of ben ik verkeerd ?
 
Famo er liepen twee naden over de Jerrycans heen en ook nog eens ongelijk van hoogte, en ja ik heb van twee Jerrycans de SS tekens verwijderd want ik heb echt een bloed hekel aan die gasten, sorry dat ik het zo zeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan