Hoofdsponsor

1/72 Nieuport N.28 Revell C-1 . [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maatje dat zie je goed die moete nog worden geverfd he.;)

Ik kan niet slapen dus zet ik de nieuwe foto's er even op he.

attachment.jpg
De eerste decal's zitten erop
attachment.jpg
gelukkig zijn die heel erg dun en zeer makkelijk te plaatsen ondanks de matte ondergrond
attachment.jpg
Gaat goed zo
attachment.jpg
Ik ben zeer tevreden
attachment.jpg
Even de onderkant tonen
attachment.jpg
Dan de zijkant
attachment.jpg
Voor mij is dit goed,als alle decals klaar zijn maak ik dan een mooi stukje om het erop te zetten
Ook nog zorgen voor de stroomtoevoer en zorgen dat het aan en uit kan.Maar dat komt wel he.
Patje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er nu eens echt een koddig kistje uit :)
 
Ziet er goed uit Patje,
ga je de decals nog sealen?
 
Dio is een goed idee Patje en ja hij verdient het wel
 
hihi hangar ja dan moet ik dit topic laten verplaatsen naar dio,doe ik met volgend projectje dan wel ;)

jaja die doe ik, heb alles in huis gehaald he ;)

Tjah dio, staat het hier niet op de juiste plaats he :( maar goed ik zie wat ik nog kan gaan doen bij dit kleine dingetje he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Potverjandorie en broers en zussen van wie ik de naam niet eens ken, doet me eraan denken dat ik nog altijd (sedert weken ondertussen) die verduivelde Revell (Eduard) 1/32 Albatros aan het smokkelen ben :/ Heeeeeeeelp
 
Goede avond beste collega's ik heb de nieuport in zn eindlaag gezet dus deze staat klaar voor zn standplaat.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
de matte vernis droogt in tien minuten en is keigoed want ik merk dat de randen van de decals netjes zijn weggewerkt door deze vernis.
Zo en nu de stand plaat maken he en voorzien van stroom toevoer.
Tot later
patje.;)
 
Ziet er zeker netjes uit Patje, nog even en dan kun je hem laten wegvliegen :).
 
Het resultaat is zeer geslaagd Patje. Nu nog laten draaien en fotograferen.
 
Mooi Patje,
ziet er goed uit.
 
Ziet er goed uit ze Patje, doet me zelfs zin krijgen om ook zo eentje te bouwen. Ben benieuwd wat je er verder nog mee gaat doen, dat dio-verhaal klinkt me ook wel goed in de oren.
 
patje , da is een mooi nieuport geworden

allez film hem maar al draaiend ,

want we zitten te wachten he

tom
 
Dank je heren,ik ben zeer tevreden over het resultaat,binnenkort als de nieuport helemaal is afgewerkt zal de motor draaiend worden gezet en film ik het.
Dus das niet zo erg lang meer wachten he maatjes. Dit is dan het allereerste model dat ik met motor voorzien heb.
Zo en nu een beetje genieten van de avond nog want morgen weer heel erg vroeg op he;)
Patje.

Mij ook Tom,maar dat doe ik na de afwerking want wil deze afgewerkt zetten als statisch model op een stand plaatje.
Later kan ik nog deze gaan verwerken in een dio he.

Ha die Pa,ja kan ik ook doen ja is nog es een idee zeg.

Hoi Tom,het filmen zal pas voor volgende week worden want moet eerst nog een plaatje maken om de nieuport mooi op te zetten.
Ondertussen moet ik verder gaan doen aan de wedstrijd he;)
Patje.

Goeie avond allemaal,gezeien het feit dat de wedstrijd prioriteit krijgt zal de afwerking van de nieuport iets later komen dan ik had gepland.
Veel werk is er niet meer aan maar moet toch eerst eens goed doorwerken aan de wedstrijd.Dus zal proberen om tijdens droogtijden wat verder te doen aan deze mooie oldie.
Tot later mensen.Patje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goede avond allen hier.
Het is een hele tijd geleden dat ik nog wat deed met de nieuport.
Ben begonnen aan een standplaatsje te scratchen uit styreen dus heb reeds wat beeldmateriaal.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik ga de bovenkant dus bewerken met poly filla plamuur om zand te simuleren.Ik schat dat dit klaar is volgende week.
Eerst maak ik uiteraard ook een batterijhuisje om mijn tuigje te kunnen laten draaien af en toe dus dat word weer een update vanavond muhahahahahaah.
Tot later ferme gasten. :)

Edit:

Hier weer wat beeldmateriaal.
attachment.jpg
de plus en minpool geleiders klaargemaakt
attachment.jpg
even dryfitten
attachment.jpg
jaja dat ziet er goed uit
attachment.jpg
een klein spouwtje ertegenaan
attachment.jpg
bakje dicht ;)
attachment.jpg
bedieningspaneeltje dr tegen
attachment.jpg
en dan uiteindelijk de kabel baantjes.
Hopla en weer verder nu.
attachment.jpg
beetje met plamuur gespeeld zie ;)
attachment.jpg
Word nog een beetje bewerkt zodat het nu ook niet te grof is.
attachment.jpg
eerste verf resultaat
attachment.jpg
tweede laag
attachment.jpg
en finale laag in drybrush,nu de aansluitingen plaatsen om de propeller te doen draaien.
attachment.jpg
de nieuport er even bijgenomen
attachment.jpg
ik vind het een mooi toestel
attachment.jpg
Mooi,niet omwille van de verf maar om de vorm va het vliegtuig zelf
attachment.jpg
het zijn nog slechts enkele stappen en deze is af ;)
 
Laatst bewerkt:
Hee Doomwad dat een vliegtuig bouwt, interessant. :)

Ik zal deze dan ook maar in de gaten houden want je motor-verhaal maakt me wel nieuwsgierig
 
Hee Doomwad dat een vliegtuig bouwt, interessant. :)

Ik zal deze dan ook maar in de gaten houden want je motor-verhaal maakt me wel nieuwsgierig

lol wist je niet he van mij :),als dit af is laat ik het verplaatsen naar diorama.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan