Hoofdsponsor

Figuren voor dio Game over, Jerry's ! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt, heb ik ook last van.
Waarschijnlijk staat je forum instelling ,helemaal links onderin, op default.
Als je deze op modelbouwen zet zie je ze wel.

Fred
 
Goeden...morgen Beste Kijkers !

Vooreerst : bedankt Fred, ik heb hierbij weeral iets bijgeleerd. :dry:

Dan volgen nu wat foto's betreffende de US troops die bijna afgewerkt zijn, nog enkele kleine retouches aan de schouders waar ik de naden gecamoufleerd heb.

attachment.jpg

attachment.jpg

Een eerste figuurtje, ik heb geprobeerd om wat diversiteit te creëren door verschillende kleuren te gebruiken in hun uitrusting.

attachment.jpg

attachment.jpg

De infanterist van AM. Op zijn rechterschouder kun je nog net zien dat hij bij de vierde infanteriedivisie ingedeeld is (decal van Archer).
Zijn beenstukken moeten nog een highlight krijgen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De scout, met de 'warrior' strepen op zijn gezicht. Alle foto's werden genomen met een 105 mm Macro-lens, waardoor vele kleine details zichtbaar worden die je met het blote oog niet ziet... Zoals de pukkels Burnt Sienna op zijn gezicht.

attachment.jpg

attachment.jpg

De BAR-gunner, deze is mijn favoriet. De droge decals van Archer zijn zeer aangenaam om aan te brengen, met een mooi resultaat, zoals te zien bij deze 82nd Airborne. De kinriem aan de helm is een persoonlijke touch. Gemaakt uit een Alu-seal van een potje rijstpudding.

attachment.jpg

attachment.jpg

Dit is de laatste para. Aan de rechterschouder is duidelijk te zien dat hier nog wat aan gewerkt moet worden.

Tot zover deze update. Woensdag-laatst werd mijn rechterpink ge-amputeerd waardoor ik een tijdje werk- (lees : hobby-) onbekwaam ben. Intussen zit ik wel te broeden op allerlei nieuwe ideën, maar veel concreets gebeurt er niet. :(:(:(

Typen gaat wel nog. ;)

Groeten Rik
 
Figuren zien er zeer goed uit Rik en zullen het dio zeker een meerwaarde geven..
Verder wens ik u nog een spoedig herstel toe...
 
mooi gedaan die figuren,danny

een spoedig herstel toegewenst.
 
Mooi resultaat, deze zullen zeker leven brengen in je dio ;)

En ik wens je een spoedige genezing toe.
 
Wauw Rik, wat levensecht....Hoop zelf in de toekomst mijn figuurtjes zo levensecht te krijgen...Knap gedaan...

Petra
 
Goedenavond Beste Kijkers !

De para's zijn inmiddels afgewerkt. Als laatste heb ik ze wat 'bemodderd'.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Met H29, H72, H61 en wat wit werden verschillende mengsels aangemaakt die via drybrush werden opgebracht.

Groeten Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan