Hoofdsponsor

Anders / onbekend piratenscheepje. [!F]

Wat betreft de letters. Ik heb gedacht aan Gotisch, old Bookmanstyle, Arial, Englisch Bold. Echter komt dat niet echt mooi uit op de één of andere wijze. Dat is de reden dat ik het bij de recht toe recht aan schrijfstijl heb gelaten. Beletteren is niet moeilijk, zie mijn Warhammer figuren. De banners van hun waren de zelfde maat. Het past alleen niet bij dit schip. Dat is de reden van de wijze waarop ik dit gedaan heb. Daarbij is het natuurlijk zo dat ik met plak letters aan de gang kan gaan, alleen is het resultaat dan het zelfde.

Het enige wat ik nog kan doen, of anders zou kunnen doen... Is de letters er in frezen. Dan is het toch weer net iets anders. Denk dat jullie dat bedoelen.
 
Danny,

Het is idd zo dat sloepen vaak onderste boven gelegd werden. Echter moeten we hier constateren dat er op dit scheepje maar één sloep aanwezig is. Ik maak er geen davids op voor achter de spiegel of naast het achter kasteel om nog wat sloepen te hangen. Dit scheepje moet snel te gebruiken zijn en word vaak gebruik voor de aanval. Een sloep ondersteboven recht zetten om deze in het water te hijsen is veel meer moeite dan een kanvas doek gebruiken. (Het canvas is vaak oud zijldoek) en Zit met een lus geregen. Hierdoor is deze qua touwwerk echt snel los te halen. Die knoop is echter in deze maat niet na te bootsen. De sloep zit vaak ook al gewoon vast aan het hijs tuig van het schip.
 
Hoi Rik dit is al een hele vebetering prachtig word dit bootje.

Gr
Dirk
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan