Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 German Heuschrecke IVb grasshopper (trumpeter) [!]
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 40

Discussie: German Heuschrecke IVb grasshopper (trumpeter) [!]

Standaard German Heuschrecke IVb grasshopper (trumpeter) [!]

hallo gasten

de diorama bouw van de factory prototype staat tot op heden te wachten op zijne prototype
    namelijk een german heuschrecke IVb grasshopper

eerst een beetje uitleg van de tank zelf:

De Heuschrecke 10 ( Duits : Grasshopper 10 ) was een prototype zelfrijdende pistool en Waffenträger (Duits: "Weapon vervoerder"), ontwikkeld door Krupp -Gruson tussen 1943 en 1944. De officiële benaming van het voertuig is 105 mm leichte Feldhaubitze 18 / 1 L/28 auf Waffenträger Geschützwagen IVb en moest worden gebouwd in Magdeburg , Duitsland . De Heuschrecke gekenmerkt door een verwijderbare revolver , die kunnen worden ingezet als een pillendoos of getrokken achter het voertuig als een artillerie stuk.
    Krupp prototypes produceerde slechts drie 1,942 tot 1943. De Heuschrecke aanvankelijk gebruik gemaakt van een verkorte Panzerkampfwagen IV (Panzer IV) chassis, maar het werd later de overstap naar de Geschützwagen IV chassis, ontwikkeld voor de Hummel zelfrijdende pistool . Massaproductie van de Heuschrecke 10 was gepland om te beginnen in februari 1945, maar nooit eventuated.

De doos met zijne inhoud er van :

vervolgens gebruik ik een set voor het onderstel interieur van een Panzer IV de drivers compartment
    van CMK ( sorry gene foto genomen ). waarbij ik nog eens paper panzer zijn opzoekwerk bedank er voor
    vervolgen zou het kunnen geburen dat ik de midden gedeelte van het onderstel namaak in dien de koppel voor de tank
    komt te staan .

en nu eerst eens het bouw verslag van de kit doornemen vooral eer ik aan de bouw begin

gr tom

Standaard

is een specialetje, succes ermee.
    Met deze in je fabrieksdio zal het eens iets anders zijn

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Deze zal zeker goed komen te staan in je fabriek

Standaard

Hoi Tom,

Een leuke kit die je hier laat zien, ik ben benieuwd.
    Alvast veel suc6

Cheers,
    André

Standaard

veel plezier ermee
    - There are no stupid questions, only stupid people. -

Groetjes van Davy aka Ratticus

Standaard

suc6 met deze

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Hey Tom,

Das verduveld een knap machien, maatje.
    Door het feit dat het 'een Duitserke' is, krijgt het zeker m'n grootste aandacht.

Veel succes en vooral: veel plezier ermee!

Droop

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Geen alledaagse deze ! Maar ik ga hier vooral volgen omdat het me een mooie kit lijkt. Veel fun alvast Tom.

Standaard

Deze zal mooi komen te staan in je fabriekje

[Mod aan]Heb even de vrijheid genomen om een kleine verbetering/vertaling aan te passen [Mod uit]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk bericht
    ..........eerst een beetje uitleg van de tank zelf:

De Heuschrecke 10 ( Duits : Grasshopper = Sprinkhaan 10 ) was een prototype zelfrijdende pistool en Waffenträger (Duits: "Wapon vervoerder"), ontwikkeld door Krupp -Gruson tussen 1943 en 1944. De officiële benaming van het voertuig is 105 mm leichte Feldhaubitze 18 / 1 L/28 auf Waffenträger Geschützwagen IVb en moest worden gebouwd in Magdeburg , Duitsland . De Heuschrecke gekenmerkt door een verwijderbare revolver , die kunnen worden ingezet als een pillendoos of getrokken achter het voertuig als een artillerie stuk.
    Krupp prototypes produceerde slechts drie 1,942 tot 1943. De Heuschrecke aanvankelijk gebruik gemaakt van een verkorte Panzerkampfwagen IV (Panzer IV) chassis, maar het werd later de overstap naar de Geschützwagen IV chassis, ontwikkeld voor de Hummel zelfrijdende pistool . Massaproductie van de Heuschrecke 10 was gepland om te beginnen in februari 1945, maar nooit eventuated.

Standaard

@:beyond : inderdaad als ik op het net zocht kwam er steeds veel afbeeldingen van sprinkhanen

alvast bedankt gasten : ben al een beetje begonnen aan het onderstel en moet zeggen past zeer goed tot nu toe( foto's volgen nog )
    had eerst een s het bouw boekje door nomen en zal eerst de onder hull maken en boven hull en koepel maar de onder en boven hull nog niet lijmen
    zodat ik kan zien hoe ver ik juist moet komen met het interieur want het is een aangepaste versie van de panzer IVb die er moet in komen
    zodat de de koppel geen hinder zou hebben als hij er op zit

de tank word gemaakt zodat de koppel met de zijwielen nog op de schanier baren staat vooraan en met kettingen naar beneden gelaten wordt
    op de vierkanten ijzeren kader die ook de tank mee geeft . zodat je heel wat inkijk hebt op de binnen kant van het onder hull.
    de kant van de motor zal wel niet gezien zijn

gr tom

Standaard

Een specialeke en wat voor een! Veel plezier met de build, laat de pics van de voortgang maar snel komen.

Standaard

hallo gasten

heb al weer een beetje verder gedaan
    maar helaas een big probleem kan er iemand helpen :

hoe kan ik foto's op dit forum krijgen
    iemand van het admin heeft aan de hand van een videobeeld getoond hoe het moet
    waar kan ik dit terug vinden op dit forum

tom

Standaard

Kijk hier even Tom.

Foto's plaatsen.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

@ modelbouwerke : bedank makker ( was een tijdje out op het forum , te druk op het werk )

tom

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten