Hoofdsponsor

Anders / onbekend Charmander - Pokemon

  • Onderwerp starter TomPattyn
  • Startdatum
T

TomPattyn

Guest
Onze dochter heeft deze papercraft gebouwd nadat ze me had bezig gezien met het downloaden en verzamelen van info ivm Optimus Prime.

Alleen was ze zo snel in het bouwen van deze pokemon dat ik dus geen foto's heb van de bouw zelf. Kwam eigenlijk telaat op het idee om het in een mooi draaidje op de site te gooien.
In elk geval kunnen jullie toch genieten van het eindresultaat.

sized_DSC04799.jpg

sized_DSC04800.jpg

sized_DSC04798.jpg
 
hehehehe netjes hoor. dit zijn zalige builds voor kinderen he. juist uit nieuwschierigheid. hoe oud is je dochtertje??? wel knap gedaan hoor. nu ben je wel een fiere papa toch??

groeten Jonas.
 
ow wow. lolz sorry. dacht dat het om een jonger persoon ging. lol blijft even mooi gedaan hoor. lol echt sorry zunne.
 
hehe grappig, mooi gedaan en ik denk dat kinderen het zo mooi niet kunnen maken tbh.
 
Leeftijd is geen issue, modelbouw is voor alle leeftijden.
Je dochter heeft een mooi werkje gemaakt!!

Fred
 
leeftijd speel geen rol , t'is de fun die telt en ze geeft een mooi staaltje afgeleverd je dochter

knap gedaan

tom
 
Inderdaad heel erg mooi, toon haar maar de sites waar je modellen kan downloaden, maar zeg haar wel een eigen account aan te maken ;)
 
Ze heeft duidelijk de smaak te pakken en heeft haar lief ook aangestoken, echter heeft ze geen zin om op het forum te komen wegens tijdgebrek.
In elk geval wil ik jullie niet onthouden van hun beide projekten:

De dochter

sized_DSC04835.jpg

sized_DSC04834.jpg

sized_DSC04832.jpg


De toekomstige schoonzoon:

sized_DSC04836.jpg

sized_DSC04837.jpg

sized_DSC04838.jpg
 
Ik wip niet regelmatig binnen op de papierkunstenaarssite, maar als ik dit zie denk ik dat spelen met pe een lachertje is hiermee vergeleken !

Btw. de kinderen hebben ze hier ook met grote ogen bekeken en goedgekeurd !
 
Ik denk dat ook eerlijk gezegd,lijkt me een moeilijk modelletje ook en vooral dat leeuwtje.
 
leuk hoor, complimenteer ze maar met deze creaties:D

Fred
 
Leuk leuk mijn nichtje is ze al aan het zoeken weer een verslaafd kind aan de modelbouw he :)

Gr
Dirk
 
Ik ga de mijne dat ook leren modelbouw.;)
 
Lap als ik dit aan mijn vriend ga tonen wil hij het ook nog gaan maken :d
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan