Hoofdsponsor

Gojira !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jadefalconguard

Well-known member
Registered
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
832
Ja mannen, nu dat de ZOIDS zijn afgewerkt...nuja, toch bijna :) is het tijd om even de aandacht opd e wedstrijd te zetten.

Onder het motto, deelnemen is belangrijker dan winnen, en mijn nimmer aflatende queeste om jullie Kulturele bagage te verruimen heb ik een heel leuk kitje op de kop getikt....

GOJIRA

Volgens Wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/Godzilla

Maar je moet niet alles geloven wat ze zeggen hoor :)

Waarom ik dit kitje heb gekozen kan ik eenvoudig samenvatten... Ruimtevaart wordt zeer vakkundig door Bubblegum voor zijn rekening genomen, alle andere vormen van modelbouw zijn door diverse grootmeesters hier voorzien dus moet de categorie SciFi ook maar eens meedoen. Wat kan er dan beter gebruikt worden dan een Cultmonster (dat trouwens een ster heeft op de Walk Of Fame !!) dat ontstaan is eind de jaren 50 en zijn hoogdagen beleefde in 1962.

De kit zelf : geen informatie van. Een vrij goedkope copy uit Korea in vinyl. Ja jongens en meisjes, vinyl, hetzelfde materiaal waar ze platen van maakten destijds maar dan wit ipv zwart en niet rond:nowink:

P1000056.jpg

P1000057.jpg

P1000058.jpg

Het aantal onderdelen is duizelingwekkend hoog, maar dat zal de pret niet drukken. Dit wordt een oefening in schilderkunst om het mooi te krijgen !

De details zijn mooi aanwezig en nodigen uit tot drybrushsessies en andere verweertechnieken die iedereen wel kent.

Na een klein half uurtje snijden en passen staat het beestje in elkaar :

P1000060.jpg

P1000061.jpg

Bij deze, de officiële aftrap.

groeten,
G.
 
mooie kit toch vind ik, niet veel parts maar wel knappe parts, goedkope set of niet, wss toch z'n geld waard !!

we volgen

Wanneer ga jij transformers maken (eerste generatie he) of iets van dino riders ofzo
 
Succes met de wedstrijd en het schilderen Geert.
Ik vind hem nu al indrukwekkend, en het aantal onderdelen..... wow ik tel er zeker 7 ! :wacko:

Fred
 
Veel suk6 Jadefalconguard, specialleke :)
 
veel succes met deze, benieuwd welke kleuren ie krijgt
 
Wat een lelijk beest. ;)
Maar hier maak jij wel een beautie van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan