Hoofdsponsor

1/35 Caterpillar Sixty [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals hij op die laatste foto staat ,zou je zeggen dat het een machine uit het steampunk genre is.
Wel goe bezig Ron en zonder dat ge het weet wordt ge langs alle kanten begluurd jongen. Maar ik moet je gelijk geven, als er weinig replys komen kan je wel een gevoel krijgen van : " het interesseerd niemand wat ik hier doe , moet ik er nog wel mijn tijd insteken"

Maar hier sie Ron speciaal voor jou


attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mannen bedankt voor de interesse.

Michael, Ik gebruik altijd seconden lijm om de geverfde onderdelen aan elkaar vast te zetten, en de anderen opties die je zelf al aangaf kunnen ook uiteraard.
Soms zijn sommigen dingen zo gewoon geworden dat je ze niet aangeef en dan zit je soms als beginner weleens te denken van hoe word dat gedaan???? maar je weet het vragen staat vrij ;) en je zal van iedereen wel een antwoord krijgen.

Camaro het is wel de bedoeling dat hij in een dio terecht komt als het eindresultaat mij goed bevalt want dit roestige voertuig is voor mij een hele kluif om overtuigend over te laten komen, ik doe liever een roestige uitlaat dat is makkelijker :laugh:

Dominiek ik vind mezelf dus niet echt een goede bouwer maar ik heb nog steeds veel plezier in wat ik doe en dat is veel belangrijker.

Famo inderdaad als je hem zo bekijk lijkt het inderdaad wel wat weg te hebben van het Steampunk genre, nu nog wat staal en koper effecten aanbrengen :)
Wat je opmerking over de reply`s betreft daar heb je gelijk in maar voor mij gaat het om de reacties te peilen of ik nog op de goede weg zit met de afwerking van het model
 
Bedankt voor je antwoord Ron.
En euh, geen goede bouwer? Je bent er mee aan het lachen zekers!
 
euh Ron, idem als hierboven, ik volg deze ook in stilte en ik antwoord ook niet altijd als ik niets meer dan oh en ah te zeggen heb. Daarom moet je niet laten om verder updates te posten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan