Hoofdsponsor

1/35 Caterpillar Sixty [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja moeilijk gaat soms ook hé Ron.
 
In ieder geval ziet alles er mooi gedetailleerd uit
 
ron , een mooi project om aan te werken

in hars is het niet altijd eenvoudig om alles pasvorm te krijgen maar zie dat het je wel aardig goed lukt
mooi van detail trouwens

tom
 
De detaillering is dik in orde dus dat valt me niet tegen, dus een plus punt voor Plusmodel.

DJs nee natuurlijk moet het niet moeilijk gaan :laugh::laugh: maar tot nu niets vreemds tegen gekomen dus gaat het nog gemakkelijk gelukkig.

Tom, Ik mag wel zeggen dat ik iets aan ervaring heb om met resin te werken want anders word je niet echt vrolijk (soms) van die resin kitjes maar tot nu toe nog geen klagen gehad met de pasvorm.

Ron
 
hoi Ron,

was vandaag op de opendeur bij sturme, daar had ie ook een resinfiguurtje van een US dozer driver, mocht het je interesseren
 
Silenoz bedankt dat je nog even aan mij gedacht heeft bij dat figuurtje maar er is al een figuurtje onderweg voor de setting.

Ron
 
Ook weer met de Catapillar verder gegaan vandaag en lekker met hem in het zonnetje buiten gezeten :)

Er is een stukje werk verricht aan de motor en de wielstellen zijn gebouwd, helaas moet ik aan een kant even de haardroger erbij pakken omdat het helaas niet recht is en niet eerder waarneembaar toen alles in elkaar stak.

Tot nu toe geen klagen wat de pasvorm betreft gelukkig.

DSC_6960.JPG


DSC_6961.JPG


Ron
 
Ook vandaag lekker met hem in het zonnetje buiten gezeten :)

Heb jij een buitenverblijf in het zuiden misschien Ron 8) 8)
Hier geen straaltje zon te bespeuren.

De vorm begint er al aardig in te komen zo, en er zit een mooi gedetailleerde motor in.
 
Wat een leuk ding is dit zeg, hier zal je je inspiratie op kunnen uitleven Ron.
 
Heb jij een buitenverblijf in het zuiden misschien Ron 8) 8)

Stil nou DJs want anders willen jullie allemaal langskomen :) maar het was hier ook bewolkt hoor maar een prima temperatuur om buiten te bouwen.
Ik vind de hele kit erg netjes gedetailleerd en van wat ik gezien heb aan foto`s van een echte Cat dan komt de kit goed in de buurt gelukkig.

GUnit, Inderdaad dit word straks een leuk model om me op uit te leven ik heb al een leuk idee hiervoor ;)

Ron
 
Ik was zo blij met de pasvorm tot de laatste update,nu schieten de tranen in mijn broek zo slecht als de rest past :ohmy:
Tracks die slecht passen, PE waar de pasvorm ver te zoeken is dus veel vijlen en knippen om het er een beetje deftig op te krijgen dus een hoop gemopper hier in Nederland :angry:
Ik ga nu nog bekijken of ik het dak erop gaat zetten omdat hier ook een kleine kilo PE in zit en gezien de ervaringen???????, maar het goede nieuws is dat ze ook zonder dak rond reden.

Maar het gaat om de voorruitgang van deze bulldozer en die schiet toch wel op ondanks de tegen slagen, het enigste wat er op dit moment nog moet gebeuren zijn een paar kleine afgebroken onderdeeltjes repareren en wat naadjes dicht zetten en over het afdak nadenken ;)

attachment.php


attachment.php


attachment.php


UIteraard zit alles nog los om straks het spuiten te vergemakkelijken.

Ron
 
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die weleens met een natte broek zit te bouwen. En mopperen daar weet ik ook alles van:D:D
Maar het loont, want het ziet er goed uit Ron. En met dak of zonder, een apart model om te zien.
 
gaat goed en ziet er goed uit.
Ben benieuwd eens er verf opzit.

Mark
 
Thnx mannen.

Swa gelukkig ben ik dan niet de enigste :laugh:

Mark ik hoop wel volgende week de eerste laag verf erop te zetten maar er zit nog wel voldoende putty werk eer het zover is maar we gaan ervoor ;)
 
Wauw Ron die ziet er tof uit ben benieuwd als ie in de kleur staat.

Gr
Dirk
 
Maar het gaat om de voorruitgang van deze bulldozer ......

Ron, ik kom niet zo heel vaak in de militaire hoek maar soms wordt mijn aandacht getrokken.
Ik moet je helaas wijzen op een schrijffout want het gaat hier toch echt over een " bulldozerTJE ":D:D

Wat een leuk machientje om te zien zeg, nog veel succes met de verder bouw.

Fred
 
Ik moet je helaas wijzen op een schrijffout want het gaat hier toch echt over een " bulldozerTJE ":D:D

Fred

en de vooruitgang met dubbele R ziet ie dan niet ;-)

Neh ondanks de tegenslagen ziet het er prachtig uit. Een model moet wat bloed, zweet en tranen gekost hebben, dan ben je achteraf meer tevreden van je resultaat...
 
Ach Ron, moest alles direct juist passen zou het ook iets zijn é, niet ? ;) :laugh:
Nu kan het bij mij ook wel eens luid gaan als er iets niet past :8
 
Wel een mooi model vind ik,zag nog nooit dergelijk model eigenlijk in de modelbouw.
 
Famo ik zal het niet echt erg vinden hoor als alles goed past maar in dit geval was het wel iets te veel van het goede wat de pasvorm betreft en dan ben ik wel wat gewend hoor ;)

Patje dit soort modellen zal je inderdaad niet snel vinden in een normale hobby zaak zoals de meeste van mijn modellen die ik heb liggen maar ik ben dan ook wel een rare kwast he :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan