Hoofdsponsor

1/35 Bmp-3 [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

markske

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
1.605
Hou iedereen,even men volgend project dat op stapel staat voorstellen.
Het gaat hier om een BMP-3 met era bricks.(Explosive Reactive Armor)
De ERA zorgt ervoor als een granaat of andere zware munitie hier in komt deze blok ontploft en zo de boel uit de richting brengt(simpel uitgelegd natuurlijk)
Het principe is goed gevonden en nuttig op tanks,maar dit is een infanterie voertuig waar het personeel in de nabijheid zit.
Dus is de discusie nu natuurlijk is dit wel goed voor de mensen er rond.

De BMP-3 is de laatste van zijn soort op de moment en is uitgerust met een 100mm 30mm 7,62mm in de toren en twee 7.62mm vooraan.

Nu de kit met de inhoud.
BILD1226.jpg

BILD1227.jpg

BILD1228.jpg

BILD1229.jpg

BILD1230.jpg

BILD1232.jpg

Trumpeter heeft hier mooi werk neergezet(vindt ik persoonlijk) er zit intrieur bij maar ze zijn er wel vergeten bij te zetten hoe te schilderen:@:@:@

En ja er is aftermarket ook bij.

Nieuwe slat armour.
DSC_1737.jpg

extirior.
DSC_1738.jpg

ERA bricks.
DSC_1739.jpg

DSC_1740.jpg

Nieuwe lopen en de zijkanten waar de era bricks opkomen.
DSC_1741.jpg

Ik heb een walkaround op de pc staan van 190 fotos dus zou moeten goed komen.

Mark
 
Alvast veel plezier en succes met dit project.
 
ziet er goed uit ,,, behoorlijk wat fotoetch werk heb je daar ,,,, daar wordt ie zeker wat zwaarder door ... ik ben benieuwd verder ...
 
Pfjew, dat ziet er een hele klus uit, veel succes met de bouw en ben benieuwd wat dit wordt.
 
Hier ga je nog veel euh...hopelijk plezier aan beleven, de kit ziet er op't eerste zicht heel deugdelijk uit. Een hoop werk voor de boeg, maar dat is voor jou na je strycker avonturen met slat armor waarschijnlijk geen probleem.
 
Alweer een mooi project die je hier op poten zet.
En met alles erop en eraan, zal terug een topic om te volgen worden ;)
 
veel succes met deze. benieuwd hoe deze samenbouwt (heb deze ook nog ergens liggen in mijn hoopje...) bouw je deze met het interieur zichtbaar?
 
Al die PE !! dat beloofd weer.
 
Dat belooft weer veel goeds

Ron
 
dat is lekker veel PE om je tanden in te zetten, wordt smullen!
 
Ziet er een veel belovende kit uit, lekker veel PE ook.
Veel bouwplezier.
 
Silenoz
veel succes met deze. benieuwd hoe deze samenbouwt (heb deze ook nog ergens liggen in mijn hoopje...) bouw je deze met het interieur zichtbaar?

Ik ga men best doen om zo veel mogelijk luiken open te zetten als ik tevreden ben over de hele zaak.

Aan iedereen alvast bedankt.
Ik ga proberen(als ik het niet vergeet) de onderdelen die ik vervang door een PE exemplaar te vergelijken met elkaar op foto.

De eerste stap van het boekje het onderstel.
DSC_2030.jpg

DSC_2031.jpg

Ik ga wel niet het boekje volgen zoals trumpeter voorschrijft,anders geraak ik in de problemen met men PE.

Mark
 
Hey, :)

Miljar, nen koperen gaat ge er van maken, nice8), veel plezier met de bouw.;)
 
Ik ga wel niet het boekje volgen zoals trumpeter voorschrijft,anders geraak ik in de problemen met men PE.

als ik een model bouw is het meestal een beetje van de hak op de tak, de hoofdstukken van het boekje worden willekeurig uitgekozen.
 
Ziet er een veelbelovend model uit ! Met aardig wat PE, verlijmen of solderen ? Ik verkies zoveel mogelijk te solderen, is een sterkere verbinding.

Wat je ERA betreft, doordat deze pakken ontploffen creëren ze een tegenbeweging waardoor de penetrerende kracht van de antitankgranaten teniet wordt gedaan.
Eens een documentaire over gezien in Myth Busters.

Groeten Rik
 
Toch een beetje tijd gevonden om verder te prutsen.
Heb de achterzijde al gemonteerd.
DSC_4327.jpg

De eerste PE aan de binnenzijde.
DSC_4329-1.jpg

DSC_4330.jpg

Ik ga kijken om er één van de dagen een kleur op te zetten en de achterzijde waar de PE is verder voorzien van de nodige PE.

Mark
 
allez Markske , goed dat ge opnieuw gestart zijt.
We volgen de werkzaamheden.
 
Ik ben blij je weer bezig te zien Mark.

Fred
 
mark , word weer een bestseller van formaat en met veel photo-etch

de eerste stappen zien er al veel belovend uit

goed dat je herstart bent met de bouw er van

tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan