Hoofdsponsor

1/35 Bmp-3 [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mark dat ziet er prima uit, het enige waar ik me lijk te verkijken zijn de rivets op de deurscharnieren, die lijken me net iets te hoog, of te robuust, maar ik kan mis zijn hoor want ik ken het echte spul niet.
 
Zijn mooie veranderingen met die PE, maar zou toch de P&D op de scharnieren wat kleiner maken , komen
zoals Guy ook al zei wat zwaar over.
 
Mark dat ziet er prima uit, het enige waar ik me lijk te verkijken zijn de rivets op de deurscharnieren, die lijken me net iets te hoog, of te robuust, maar ik kan mis zijn hoor want ik ken het echte spul niet.

Idd ze zijn vrij grof,ik ga eens kijken of ik ze nog kan verwijderen en veranderen door dunne exemplaren.
Als ik het goed voor heb liggen er hier nog ergens PE versies verscholen.

Mark
 
Markske mooi werk wat u hier laat zien en met de pe onderdelen word ie nog echter en mooier.
Succes met de bouw ik blijf hem volgen

Gr
Dirk
 
De kit kon zeker wel PE hebben zo te zien wat de rivetten betreft zal ik dunner plastic plaat gebruiken iets van 0,5mm of iets dikker maar proberen 1 mm te voorkomen.


Ron
 
Hoi iedereen ik heb een paar aanpassingen gedaan.

de voorste fender veranderd.
BILD1362.jpg

En de moeren ook veranderd hopelijk zichtbaar.
BILD1365.jpg

Mark
 
Idd ze zijn vrij grof,ik ga eens kijken of ik ze nog kan verwijderen en veranderen door dunne exemplaren.
Als ik het goed voor heb liggen er hier nog ergens PE versies verscholen.

Mark

Als ik een tip mag geven Mark, de P&D' bouten of rivetten sla ik altijd uit de PE-frames ,ge weet wel é het leeg rastertje dat overblijft
 
Als ik een tip mag geven Mark, de P&D' bouten of rivetten sla ik altijd uit de PE-frames ,ge weet wel é het leeg rastertje dat overblijft

Dat kan natuurlijk alleen is het niet zo goed voor voor je Punch&Dye apperaat dan kan je beter zoals ik al zei dun plastic plaat gebruiken.
 
Toch bedankt voor de tip.
Ik ben goed aan het zoeken geweest en heb hier twee setjes bouten gevonden van Aber.
Dus deze gaan dienst doen voor men BMP.
Wanneer er verder aan gedaan wordt weet ik nog niet.
Waarschijnlijk ten vroegste september.

Mark
 
Da's een beetje spijtig om te vernemen Mark. De fender ziet er prima uit.
 
Da's een beetje spijtig om te vernemen Mark. De fender ziet er prima uit.

Tja niet veel aan te doen maar eens ik terug kan bouwen zullen jullie het wel zien verschijnen.

Mark
 
Deftig werk. Enne we wachten geduldig af, Mark.
 
Een mini update.
BILD1483.jpg

BILD1484.jpg

En nog een pe rooster gezet.
BILD1485.jpg

Mark
 
mooi PE werk hoor Mark, vakkundig aangebracht, geen lijmresten en dergelijke, echt mooi.
 
Onze Mark is weer gestart! Eindelijk, succes.

De laatste werken zien er goed uit.
 
Alvast bedankt mannen.
Het zal nog een hele klus worden om al de pe op zijn plaats te krijgen.
Om me een hoop elende te besparen heb ik al een deel gespoten aangeien ik er anders niet meer zou bij kunnen.
BILD1486.jpg

Ik heb na een minuut of 10 prutsen één van de era bricks in ore gekregen.
De foto is niet dat maar zal proberen eens er een paar meer af zijn nog een foto te maken.

Deze era is voor de voorzijde deze ga ik eerst proberen in orde te krijgen voor ik aan de zijkanten ga beginnen.

BILD1487.jpg

Mark
 
En nog wat verder gedaan met de ERA bricks.
Degene voor de voorzijde zijn reeds gemaakt en op hun plaatje gezet.
Hier volgens trumpeter.
BILD1489.jpg

En de nieuwe versie.
BILD1492.jpg

Mark
 
Zo zie je maar dat het altijd beter kan he Mark, een heel verschil!
 
Weer een beetje verder de voorste era bricks zijn gemonteerd aan de romp.
BILD1495.jpg

En zo staat hij er op de moment bij.
BILD1497.jpg

Nu proberen een begin te maken aan de andere track en de era voor de zijkant.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan