Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Bmp-3 [!]
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 65

Discussie: Bmp-3 [!]

Standaard Bmp-3 [!]

Hou iedereen,even men volgend project dat op stapel staat voorstellen.
    Het gaat hier om een BMP-3 met era bricks.(Explosive Reactive Armor)
    De ERA zorgt ervoor als een granaat of andere zware munitie hier in komt deze blok ontploft en zo de boel uit de richting brengt(simpel uitgelegd natuurlijk)
    Het principe is goed gevonden en nuttig op tanks,maar dit is een infanterie voertuig waar het personeel in de nabijheid zit.
    Dus is de discusie nu natuurlijk is dit wel goed voor de mensen er rond.

De BMP-3 is de laatste van zijn soort op de moment en is uitgerust met een 100mm 30mm 7,62mm in de toren en twee 7.62mm vooraan.

Nu de kit met de inhoud.

Trumpeter heeft hier mooi werk neergezet(vindt ik persoonlijk) er zit intrieur bij maar ze zijn er wel vergeten bij te zetten hoe te schilderen

En ja er is aftermarket ook bij.

Nieuwe slat armour.

extirior.

ERA bricks.

Nieuwe lopen en de zijkanten waar de era bricks opkomen.

Ik heb een walkaround op de pc staan van 190 fotos dus zou moeten goed komen.

Mark

Standaard

Alvast veel plezier en succes met dit project.

Standaard

ziet er goed uit ,,, behoorlijk wat fotoetch werk heb je daar ,,,, daar wordt ie zeker wat zwaarder door ... ik ben benieuwd verder ...
    http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/mo.jpg

Standaard

Pfjew, dat ziet er een hele klus uit, veel succes met de bouw en ben benieuwd wat dit wordt.

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Hier ga je nog veel euh...hopelijk plezier aan beleven, de kit ziet er op't eerste zicht heel deugdelijk uit. Een hoop werk voor de boeg, maar dat is voor jou na je strycker avonturen met slat armor waarschijnlijk geen probleem.

Standaard

Alweer een mooi project die je hier op poten zet.
    En met alles erop en eraan, zal terug een topic om te volgen worden

chenetino
    Gast

Standaard

mooie tank en zo te zien veel details
    heb even aan opzoeken geweest michien is dit iets voor informatie
    http://www.army-technology.com/projects/bmp-3/
    http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/row/bmp-3.htm
    Groetjes

Roel

Standaard

veel succes met deze. benieuwd hoe deze samenbouwt (heb deze ook nog ergens liggen in mijn hoopje...) bouw je deze met het interieur zichtbaar?

Standaard

Al die PE !! dat beloofd weer.

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Dat belooft weer veel goeds

Ron

Standaard

dat is lekker veel PE om je tanden in te zetten, wordt smullen!
    Hobbyist - WOII enthousiast - Webshop uitbater

Standaard

Ziet er een veel belovende kit uit, lekker veel PE ook.
    Veel bouwplezier.

Standaard

Silenoz
    veel succes met deze. benieuwd hoe deze samenbouwt (heb deze ook nog ergens liggen in mijn hoopje...) bouw je deze met het interieur zichtbaar?
    Ik ga men best doen om zo veel mogelijk luiken open te zetten als ik tevreden ben over de hele zaak.

Aan iedereen alvast bedankt.
    Ik ga proberen(als ik het niet vergeet) de onderdelen die ik vervang door een PE exemplaar te vergelijken met elkaar op foto.

De eerste stap van het boekje het onderstel.

Ik ga wel niet het boekje volgen zoals trumpeter voorschrijft,anders geraak ik in de problemen met men PE.

Mark

Standaard

Hey,

Miljar, nen koperen gaat ge er van maken, nice, veel plezier met de bouw.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door markske Bekijk bericht
    Ik ga wel niet het boekje volgen zoals trumpeter voorschrijft,anders geraak ik in de problemen met men PE.
    als ik een model bouw is het meestal een beetje van de hak op de tak, de hoofdstukken van het boekje worden willekeurig uitgekozen.

If you want to save a few horses, drive a Famo

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten