Hoofdsponsor

1/18 Alexei Leonov's Voskhod 2 capsule [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou luitjes , hier een eindverslagje van een kit van realspacemodels , de 1/72 Voskhod 2 spacecraft , ik heb deze eens helemaal zelf gemaakt in 1/18 zoals hierboven , dit is precies het tegen over gestelde , zeer klein !!! .
het is resin kit en niet zo duur plus minus euro 40,- , http://ninfinger.org/models/realspace/voskhod2.html

Voor mij was deze niet zo heel moeilijk, ik ben er vrijdag avond mee begonnen en zaterdag avond gisteren was ie af .
om het fraai af te maken een simpel base ( aard globe )bij de action gekocht euro 9 en je heb weer iets speciaals :wink: .

001-1.png 006.png

008.png 010.png

011.png 012.png

016.png 017.png
 
Mooi gemaakt Bubblegum en een goed idee van die globe.
 
Dankje Luitjes , yep evel-knievel , de resin kwaliteit was pefeckt . vrijdag avond de boel geschuurt in de primer , in ochtend daarna in de basis kleuren , in de middag monteren en afwerken , dit is maar een kleintje .
 
Hey,

Fast-bub:)), je hebt dit weeral mooi voor elkaar gekregen man, en geheel afgewerkt volgens je hand, groots man... ;)
 
pffft dit is maar een kleintje...... man man man... sta steeds versteld van je modellen bub..... wat jij durft aanpakken daar dromen slechts enkelen van....


Cheers Jonas...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan