Hoofdsponsor

1/18 Alexei Leonov's Voskhod 2 capsule [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker heel mooi geworden, inmiddels ben ik dit onderwerp ook heel interessant gaan vinden (dat is dan zeker een voordeel van een wedstrijd ;) ).
 
Als je eens tijd hebt wim ,, moet je deze gewoon eens proberen .... de moeite waard ....
 
Hey,

Indd, ik sluit me aan bij de vorige commentaren, subliem gewoon. ;)
 
Dankje ,, Luitjes ,,,

Ik ben niet zo,n goede fotograaf ,,,, ik heb zo, mini foto studiosetje gezien euro 40 ,,, maar of het werkt weet ik niet ...
 
je kan al veel oplossen met een paar bladen wit papier, zo'n studio is niet echt een must
 
Een kleine update van het aanbrengen van de hardware , ik zit op de helft .

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Luitjes ,,, de foto,s zijn verdwenen , enig idee wat er aan de hand is ... ???
 
Bubble geweldig wat een huisvlijt dit is echt scratch werk.

Gr
Dirk
 
Zeer mooi. Wanneer kunnen we jouw werk eens in het echt bewonderen Bubble? Moet de moeite zijn.
 
dankje luitjes, maar Christophe , gezien ik in een rolstoel zit en vervoer problemen geeft wordt dat moeilijk ,ben wel met een oplossing bezig voor de toekomst .. maar gaat niet zo vlot ..
 
Weer een klein stukje verder , de bekabeling is bijna klaar en dan komen alle kleine klinknagels op alle hardware delen .
De stuur rocket,s zitten eronder erop, toen verder gegaan met de antennes voor ook aan de onderkant .
De lange antenne,s komen als laatste erop na de electroplate behandeling , ze zouden anders alleen maar in de weg zitten .

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Tot zover ..
 
Laatst bewerkt:
Vind het zeer netjes wat je hier allemaal laat zien.
Zeer mooie details ook.
 
Zeer mooi gedetailleerd!!
Toch best wel een fors model zo te zien.
 
Prachtig gewoon. Sta hier steeds weer te kijken met open mond naar de vorderingen.... welke plating behandeling krijgt deze?
 
dankje ,,, ik hoop dat komende week de koper zilver prijs nog iets zakt ,,, maar eerst 2 laagjes koper en dan drie lagen echt zilver ...en dan komt het afdetaileren en de cosmonaut natuurlijk maar die wordt gewoon geschildert
 
Nou luitjes ,, de voskhod 2 capsule gaat als de base klaar is een paar maandjes de koelkast in , degene die um wou hebben , vind de electroplating op dit moment te duur ( gezien de koper en zilver prijs ) ..dus ik maak ik af zet um in de primer en de handdoek gaat erover en wachten ,het is niet anders .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan