Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
"Und jetzt?" [DONE]
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 91

Discussie: "Und jetzt?" [DONE]

Lightbulb "Und jetzt?" [DONE]

Zoals belooft, het vervolg van de Stug III Ausf.G in een nieuwe topic. Heb al een basisondergrond gemaakt met hier en daar al wat schaduwen, daarna kan ik beginnen inkleuren. De panzerbemanning is onderweg met de post dus die zijn er nog niet bij (jawel, ik ga me aan mijn eerste figuren wagen ). Verder komt er nog een hekwerkje dat al grotendeels klaar is en ook nog de nodige vegetatie. Oh ja, de boom is ook volledig eigenbouw maar deze is ook nog niet klaar. Hier al een paar pics:
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Erwin.

Standaard

Dit vind ik echt geslaagd en zeer mooi gedaan,komt er nog een poort in of heb je hier andere ideeen voor Erwin....

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Blij dat je weer begint aan een nieuw dio Erwin. Het opzet ziet er alvast geslaagd uit. Heb je de kasseitjes gekocht of zelf gefabriceerd ? Moet de foto met de donkere kasseitjes niet onderaan ? die zien er namelijk top uit !

Standaard

Danny: er komt zeker nog een poortje aan, dat ligt al klaar. Volledig gemaakt uit messing en lasdraad. Foto's volgen nog
    Gunit: nee de volgorde klopt, de kasseien worden nu geschilderd met allerlei grijs- en bruintinten. Het was niet de bedoeling om er een afgebrande boel van te maken. Het zwart was gewoon voor de 'spleetjes op te vullen' .
    Ik zit alleen nog met het probleem om de zandweg geler te krijgen, zowat iets stoffiger. En ik weet niet goed hoe, met AB of met pigment?

Grtz, Erwin.

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Je kan dat doen met beide Erwin. Ik combineer dat meestal. En olieverfwashes pakken soms ook mooi uit, en een drybrushingske...

Standaard

Yo Erwin,

Mooi vignettetje..prima start alvast!

Blijf deze volgen.

Grt Nico

Standaard

Ziet er naar uit dat het een mooi dio-vignette zal gaan worden. Om te volgen dus...

Standaard

Erwin dit ziet er al zeer netjes uit.

Cheers,
    André

Standaard

Een beloftevolle start, ik kom op tijd en stond eens kijken
    Laatst gewijzigd door Beyond; 30-05-11 om 13:58

Standaard

Ziet er veelbelovend uit, iets om op te volgen !

Groeten Rik

Standaard

ja das niet mis é Erwin

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Hier weeral de volgende up-date: het hekwerkje dat nog enkel moet voorzien worden van scharnieren, de stenen die ingekleurd zijn en den boom....ja....naar mijn eigen mening minder geslaagd maar ik kan'm niet meer verwijderen.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Erwin.

Standaard

Heel mooi gedaan Erwin,die poort heb je die volledig zelf gemaak of is dit een aangekocht setje...

Verder vind ik die boom toch echt zeer goed geslaagd,anders moet je eens gebruik maken van dit product je kan ze mooi over de takken hangen om zo een treurwilg te maken

Standaard

Danny: hekje is zelf gemaakt van lasdraad en wat messing. Dat setje van Joefix voor de boom lijkt een goede oplossing, alleen hangt er al teveel rommel aan om daarbovenop nog eens die takken te hangen . Misschien zoals Marc zei, iets meer opvulling van het spul dat ik er al op had hangen?
    Grtz, Erwin.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten