Hoofdsponsor

1/10 Piloten [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
Iets geheel anders nu(Voor mijn doen toch).Ik was een jaar of 14 toen mijn vader voor het eerst een zender in mijn handen stopte en me leerde modelbouwvliegtuigjes te besturen.Tot op heden doe ik dat nog steeds, zij het dat de heli's nu de eerste plaats bekleden.Een jaar of 10 terug had ik voor mezelf een aantal pilootfiguurtjes gecreeerd, omdat er toendertijd alleen maar een redelijk belachelijk gamma verkrijgbaar was.Ik ontwierp enkele hoofdjes en een paar torso's die allemaal onderling verwisselbaar waren, om zodoende verschillende combinaties te verkrijgen.Ze zijn zelfs ooit in de handel geweest, maar men had de prijs zo opgedreven dat zelfs ik ze niet had gekocht.Bovendien kwamen ze ongeschilderd en dat hielp ook al niet veel.Enfin, da's lang geleden.
Overlaatst kreeg ik een vliegtuig kado van mijn kameraad, omdat ik hem al zoveel had geholpen met het heli-vliegen.Een Thunder Tiger Focke wulf.Wat blijkt: Het beschikbare pilotengamma is nog steeds belachelijk en ik heb dan maar nieuwe malletjes gemaakt van de mijnen.Die worden dan hol gegoten in resin om het gewicht beperkt te houden.En ik heb er eentje geschilderd om in mijn Focke Wulf te zetten.
Dus hier het resultaat.Oja, de schaal zit zo rond 1/10.

RCpiloten1.gif
RCpiloten2.gif
RCpiloten3.gif
RCpiloten4.gif
 
Man, man, man, wat zou ik graag een volledige opbouw van jouw verflaagjes zien.
 
Enkel Vallejo acryl en een beetje pastel.

Een foto van de piloot in het vliegtuig zou hier misplaatst zijn, me dunkt?
 
Laatst bewerkt:
Jiver, ik heb al uw creaties zitten bekijken hier aan boord, samen met iemand die beeldhouwwerken doet,hij vind het prachtig wat je allemaal doet.

Hij vraagt of jij ook personen maakt, dus mensen die je na maakt als je een foto van iemand krijgt?
Ook vraagt hij of jij of iemand anders, forum's van beeldhouwwerken kent?

En nu on topic, ze zien er echt mooi uit, wat een gave heb jij ;)
 
Hij vraagt of jij ook personen maakt, dus mensen die je na maakt als je een foto van iemand krijgt?
Ook vraagt hij of jij of iemand anders, forum's van beeldhouwwerken kent?
Hey Pantani,

Ik heb die vraag meermaals gehad, en technisch gezien zou ik dat kunnen.'t Is hetzelfde als een acteur boetseren.Maar ik heb dat nooit willen doen, omdat mijn interesses ergens anders liggen.En je hart moet er inzitten, of het wordt noppes.
Wat betreft forums is er bitter weinig over beeldhouwen.Vraag me niet waarom, ik heb geen flauw idee:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bon, ik zal hier toch maar een fotooje zetten, als het hier niet op zijn plaats is zie ik het wel.
Daar zit em,kijk.

FW1.gif
 
Die pilotefiguren zien er ferm uit. En die Fw-190 ziet er ook ferm uit.
 
inderdaad een tof vliegending ;)

Cheers,
André
 
Bijna gemist deze topic...

gave Focke Wulf!

brengt me op een idee eens een kamikazepiloot te maken.

zonder vliegtuig.

René
 
Knappe piloten en een heel mooie 190 ^^

Zijn het allemaal duitse piloten ? En heb je ook engelse ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan