Hoofdsponsor

1/700 Bismarck (1/700 Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maatje je hebt dit met vlag en wimpel afgewerkt he.;)
patje
 
Zeer mooi resultaat, maar ik mankeer de swastikas op de vlag en op het voordek ;)
 
Ja idd dat is juist,niet op gelet lollol
 
Inderdaad Marc, toen ik het resultaat op foto zag kwam de draad vrij grof over. Kan ze alleen niet meer verwijderen, het was zoiezo al een gepringel met die vlagjes om die op de draad te krijgen en in de juiste richting te houden. Had de decal op mn duim gelegd en dan met wat circustoeren de draad in't midden geduwd. Dan met de duim de ene kant van de vlag over de draad geduwd in de hoop dat ik hem recht had. Bij een vlagje is hij niet recht op elkaar, kreeg deze er ook niet meer af, geprobeerd in water te leggen enzo maar helaas. Zal het forumgedeelte ivm decals eens goed moeten doornemen naar de toekomst toe.

In elk geval aan allen die dit projekt hebben gevolgd, bedankt voor de hulp, raad en kritiek. Er zijn momenteel al zaken waarvan ik vond dat ik ze beter of anders kon gedaan hebben, maar dit nemen we mee naar de volgende projekten.

Nu start ik aan mn Dodge Charger Daytone R/T 2006 van Testors.
 
mooi werk
echt prachtig afgewerkt
wel een vraagje waar haal jullie die vlagen van af
want bij mij in de doos zaten ze niet

Groetjes
Roel
 
Knap resultaat, proficiat, wat is het volgende project?
 
Hey,

Indd, knap gemaakt, doe zo verder.;)
 
Knap resultaat, proficiat, wat is het volgende project?

Dit is mn volgend projekt Pantani:

http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=5671

Ben ondertussen het motorblok aan het reviseren om zo te zeggen, onze dochter was hier reeds aan begonnen. Ben de onderdelen opnieuw aant verfen, wat flash weggesneden en zelfs nog volledige plastic deeltjes die ze had laten zitten. Ben alles aan het bouwen met een foto van een echte motor voor me op de laptop.
 
Dat zal goedkomen dan maatje,het word weer een boeiend projectje.
 
mooi werk
echt prachtig afgewerkt
wel een vraagje waar haal jullie die vlagen van af
want bij mij in de doos zaten ze niet

Groetjes
Roel

Wel Roel die vlagjes zijn gewoon decals die zaten erbij in mijn kit.
Misschien dat andere forumgebruikers je kunnen raad geven in hoe je ze zelf kunt maken eventueel.
 
Hoi Tom.
Mooi wat je dochter al heeft gemaakt.
Heb je haar al gevraagd waar haar verdere interesse naar uitgaat?
De jeugd veranderd nogal eens van gedacht, weet je.
Heb hier ook twee zoons die eindelijk eens patje navolgen op gebied van modelbouw.
Een scheepsbouw,(plastik) een andere Rc vliegtuigen.
Bijde heb ik jaren geleden gedaan. Echter door Pc scratsch ben ik de foto's verloren.

Johan.
 
Wel Johan, momenteel doet ze Ninjitsu. Dus niet echt iets met modelbouw te maken. Zo lang ze zich maar amuseert, das't voornaamste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan