Hoofdsponsor

1/700 Bismarck (1/700 Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat klopt wel Marc want we maakten ook geen verslagen foto's ervan he.
 
Tom je model komt echt goed tot zn recht he,netjes gebouwd ook.Benieuwd als ik er aan begin wat het gaat worden.
Schitterend veel details he.
Patje.
 
Ik dacht weer ontopic te zijn toch Dominiek
 
Update deel 6

Heb de kanonnen verder afgewerkt en ben reeds gestart met een aantal sloepjes + de masten. Momenteel ben ik bezig met het verder afwerken van de overige sloepjes, deze vragen echter net dat iets meer schilderwerk dus doe het rustig aan. Wil ze zo goed mogelijk afwerken. Nadien worden er touwen gespannen tussen de masten en vlaggen gemaakt, de eindafwerking van het schilderwerk en de decals.

Heb ook reeds de kettingen voor de ankers geschilderd, was ook een miniscuul werkje, maar goed zo leer ik de schildertechnieken wel.

Vraag me eigenlijk af op welk moment hij moet vernist worden en of dit ook eigenlijk wel nodig is?

In elk geval hier de progressiefoto's, let wel net getrokken dus niet zo'n goede belichting, er volgen er nog betere in de volgende update.q

sized_DSC04671.jpg

sized_DSC04672.jpg

sized_DSC04673.jpg

sized_DSC04674.jpg
 
hey tom dit zie er al zeer knap uit hoor. vergeef me mijn late reactie maar tegenwoordig is het doorlezen van dit forum een hobby op zichzelf. mooie afwerking wat je hier laat zien.
 
mooi werk en ja die had wat sloepjes
doe zo verder

groetjes
Roel
 
Hey, :)

Voor het vernissen kun je wachten tot op het laatste, maw, als hij is afgewerkt.
Let wel, de houten dekbekleding is matter dan de bovenbouw die licht gesatineerd is, omdat dit in metaal is. :8
Mooie afwerking tot nu toe.
Ga je verwering aanbrengen of zeg je, het is mijn eerste model, ik doe het langzaam aan. Indien je tips moet hebben, stel de vraag maar he. ;)
 
Da word hier een mooi bootje zo te zien
 
Ze word mooi je bismarck man,netjes gebouwd ook.
 
Update 7

Owk, ten eerste Johan, het vliegtuigje gaat in zn bestaande camo blijven, het zit er goed tussengebouwd en vrij goed gelijmd, om het niet in twee stukken te hebben laat ik het maar zo en aanzie het als zijnde naar mn toekomstige projekten me eerst beter in te lichten in het hoe en wat van de modellen.

Momenteel ben ik dus bezig met het dek af te werken en bij te werken. Heb ondertussen de lokale modelbouwwinkel nog eens bezocht en heb me een flesje micro sol en micro set aangeschaft.

Dus ondertussen ook al wat decals bevestigd, je zal zien dat ze net behandeld zijn met de micro sol, hoop dus dat ze morgen goed strak en stevig eropzitten, anders doe ik iets verkeerd.

Hier dus de foto's, de volgende update zal het eindresultaat zijn, als ik de touwen heb gespannen tussen de masten, de vlagjes heb bevestigd en alle decals afgewerkt. En dan op weg naar de Dodge Charger.

sized_DSC04680.jpg

sized_DSC04679.jpg

sized_DSC04678.jpg

sized_DSC04677.jpg

sized_DSC04676.jpg

sized_DSC04675.jpg
 
Maatje ik wacht vol ongeduld op de eind foto's.Schitterend mooi gedaan zeg.Mijn complimenten Tom.
Patje.
 
het resultaat is zeer mooi geworden, zeker voor die schaal.

proficiat.

Kom jij deze week kijken naar m'n post van de 1/700 Prinz Eugen ?
Die heeft lang samen gevaren met de Bismarck.
Leuk fotootje voor jou, getrokken vanop de Prinz :

Action24.jpg
 
Ratticus dit is de max van een foto, is reeds opgeslagen. Kom zeker en vast kijken naar je schip.
 
Da's een leuk resultaat hier !
 
Dit is het eindresultaat van de bouw van mn Bismarck. Dit was dus mn allereerste projekt.

De vlaggen hangen erin, de decals zitten erop en hij is bijgewerkt waar ik vond dat het nodig was.

Het enige wat ik denk dat nog zou moeten gebeuren is vernissen,echter hier heb ik wat raad nodig ivm wat en hoe. Welk produkt enz.

Hier de eindfoto's en de te water lating:

sized_DSC04681.jpg

sized_DSC04682.jpg

sized_DSC04689.jpg

sized_DSC04688.jpg

sized_DSC04687.jpg

sized_DSC04686.jpg

sized_Bisocean.jpg
 
Zeer mooi gedaan.
Hij is klaar voor de Atlantische oceaan.
En dat vliegtuigje, wie niet weet, niets mankeerd.:)

Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan