Hoofdsponsor

1/32 F-16I sufa [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawadde, serieus 'pro' werk hoor, dit doe ik je nog niet al te snel na! is dat met alclad verf dat je die metalen delen geschilderd hebt?
 
De metalen delen zijn met een metalizer van modelmaster gedaan,de kleur noemt exhaust.
De zwarte stukken met nato black van tamiya.

Mark
 
Ondertussen een van de schietstoelen af gekregen.
Ben er tevreden over denk er wel aan de fotos zijn redelijk uitvergroot.
Ik heb er toch even met zoet geweest om ze zo te krijgen.

DSC_2010.jpg

DSC_2011.jpg

DSC_2012.jpg

DSC_2013.jpg

En nu men tweede nog in orde maken.

Mark
 
Ziet er allemaal heel mooi uit, het is wel heel gedetaileerd. Is dit eigen aan Academy sets of toevallig door jouw upgrades?
 
Ziet er allemaal heel mooi uit, het is wel heel gedetaileerd. Is dit eigen aan Academy sets of toevallig door jouw upgrades?

Deze stoelen zitten in de cockpit set van wolfpack,degene die academy mee leveren ijn niet volledig juist.
De rug en zit kussens zijn fout en de decals die op mijn stoel staan worden mee geleverd in de kit.

Mark
 
@Burglar.

Merci.

Ik heb vandaag de frame van de canopy in elkaar gezet en moet nog voorzien worden van verf.
De stoelen zijn al gemonteerd in de pit.
Achterste console staat er nog los op aangezien ik hier nog wat details moet bijwerken.
Maar zo geeft het toch al een idee hoe het moet komen.

DSC_2014.jpg

DSC_2015.jpg

DSC_2016.jpg

Ik hoop morgen het frame te kunnen spuiten en nog een beetje te schuren aan men romp.

Mark
 
Ondertussen een van de schietstoelen af gekregen.
Ben er tevreden over denk er wel aan de fotos zijn redelijk uitvergroot.
Ik heb er toch even met zoet geweest om ze zo te krijgen.

DSC_2010.jpg

DSC_2011.jpg

DSC_2012.jpg

DSC_2013.jpg

En nu men tweede nog in orde maken.

Mark

Ik wist niet dat er zulke grote krokodilklemmen bestonden Markske :):

Schitterend werk
 
Heb me al even bezig gehouden met één van de wapens onder de vleugels.
De AGM-130.
DSC_2019.jpg

DSC_2021.jpg

DSC_2022.jpg

En hier een beetje uitleg over deze AGM-130.

The AGM-130 is a powered air-to-surface missile designed for strikes at long range against various targets. It is essentially a rocket-boosted version of the GBU-15 bomb, with the rocket motor increasing the launch range and so giving the launch aircraft protection from whatever defenses may protect the target. Two can be carried by the F-15E.

The weapon utilizes inertial navigation aided by the Global Positioning System (GPS). It can be retargeted in flight; the guidance head of the weapon provides a visual image of the target to the launch aircraft via the AXQ-14 data link, allowing the controller to steer it to the target. The weapon can be retargeted in flight by simply steering it to a new target. Control can be released at any point, allowing the missile to home in on the target by itself. The AGM-130 is highly accurate, and is intended for use against high value targets which are either slow moving or of fixed location.





Terminal Guidance Correction of AGM-130
The GBU-15 is a modular weapon, and the AGM-130 continues this concept. It consists of a CCD TV or focal plane array imaging infrared seeker head, a radar altimeter, wings, strakes, a Mark 84 or BLU-109 warhead, a control section, and a rocket motor and data link unit.

The AGM-130 needs little support on the ground, and can be based in remote "bare base" sites. What support and maintenance is required can be provided by mobile support equipment and intermediate level maintenance capability.

Development of the AGM-130A began in 1984 as an improvement to the GBU-15. The first unit became operational in 1994. Precise numbers are classified, but the US Air Force planned to buy 4,000+ originally. This was reduced to 2,300 units, and in 1995 further reduced to 502.

Development of the AGM-130 cost $192 million, not including a further $11 million for the AGM-130C. Unit cost of the weapons are an estimated $884,279.


Mark
 
Nog een beetje verder.
DSC_2025.jpg

DSC_2028.jpg

En dat al het geeest zijn voor vandaag.

Mark
 
Na vandaag wat in de tuin gewerkt te hebben dacht ik om even verder te proberen doen.
Ik heb de canopy ontdaan van de naad en af geplakt.
DSC_2044.jpg

Ik had er eerst het licht bruin er opgezet en dan begonnen met het camo patroon met donker bruin.
Het lukte me voor geen meter dus heb ik hem maar volledig in de donkerste kleur gezet.
DSC_2048.jpg

Het kleurenschema dat er bij steekt is vrij duidelijk enkel moeilijk om te spuiten aangezien je met veel rondingen zit.
DSC_2050.jpg

Ik ga nu proberen deze af te plakken en dan te spuiten.
Meer nieuws volgt nog.

Mark
 
Hey,

Mooie update tot nu toe, prachtig hoe die kleine tekstjes op de bewapening voorkomen, wijs...;)
 
Bedankt,
ik heb hem vandaag een beetje opgeschuurd met grid 4000.
Hij was een beetje ruw van de verf en voelt nu lekker zacht aan.
Het volgende dat gaat gebeuren is een beetje preshaden en terug spuiten.
Hopelijk vindt ik dit weekend een beetje tijd.

Mark
 
De camo staat er op en ben eigenlijk niet tevreden.
Ik heb de kleuren gebruikt zoals voor geschreven.
Ik moet nog wel hier en daar retoucheren.

DSC_2055.jpg

Mark
 
Toch vind ik hem zeer mooi gedaan hoor, alleen die harde lijnen een beetje, of wou je het zo?
 
Mark ik vind het toch niet slecht in mijn bescheiden mening.
 
@pantani dat was de bedoeling ik kreeg de camo niet uit de losse pols gespoten.
Daarmee dat ik alles heb moeten afplakken.

Mark
 
Nog een beetje verder.
De neus gespoten,wingtip launchers gemonteerd en nog een paar zaken geschildert.

DSC_4310.jpg

De onderkant is ook gespoten.
DSC_4311.jpg

DSC_4312.jpg

De boven zijde is ondertussen vernist en nu de onderkant nog en we kunnen aan de decals beginnen.

Mark
 
Mis een beetje het groen dat op de afbeelding te zien is.

Het geeft het model krachtiger weer, maar dat is natuurlijk maar mijn persoonlijke mening.
Maar vind het zo ook goed geslaagd, weet niet of ik het beter zal kunnen met mijn project.

Johan.
 
Mis een beetje het groen dat op de afbeelding te zien is.

Het geeft het model krachtiger weer, maar dat is natuurlijk maar mijn persoonlijke mening.
Maar vind het zo ook goed geslaagd, weet niet of ik het beter zal kunnen met mijn project.

Johan.

Het groen is eigenlijk goed te zien op het model zal eens kijken om fotos buiten te maken.
Hopelijk komt het dan beter tot zijn recht.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan