Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/32 F-16I sufa [DONE]
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 81

Discussie: F-16I sufa [DONE]

Lightbulb F-16I sufa [DONE]

Ja inderdaad weer een grote vlieger,de reden dat ik hier aan begin is belofte maakt schuld en de daedline is dat hij klaar moet zijn voor oktober.
    Het gaat over de volgende vlieger.

En een woordje uitleg.
    The F-16I Soufa (Storm) is a modified variant of the F-16D block 50 and 52 fighter and ground attack aircraft, with the avionics and weapons systems capability modified to meet the requirements of the Israeli Air Force. Israel ordered 50 F-16I aircraft in 2001 and signed the agreement for an optional additional 52 aircraft in September 2001. The Israeli Air Force has selected the F16I in a two-seat configuration only.

The production programme, Peace Marble V, is the fifth acquisition of F-16s. It increased the number of Israeli Air Force F-16 aircraft to 362, giving the IAF the largest fleet of F-16 fighters apart from the USA
    The F16I Soufa made its maiden flight in December 2003. The first two aircraft were delivered to the IAF at the Ramon Air Base, in February 2004. Deliveries were completed at a rate of about two a month over four years, with final delivery in 2009. The 102nd aircraft was delivered in 2009.

There is a significant level of airframe co-production and avionics component production in Israel for the Soufa and for other variants of the F-16. IAI and Cyclone Aviation Products Ltd in Carmiel manufacture the ventral fins, rudders, horizontal stabilisers and engine access doors. The aircraft are assembled at the Lockheed Martin Aeronautics facility in Fort Worth, Texas.

In September 2009, the IAF temporarily grounded the F-16I from training operations after a jet experienced engine failure.

En nu de kit zelf.

De start volgend weekend.

Mark
    Laatst gewijzigd door markske; 25-07-11 om 15:36

Standaard

weer een mooi beestje ,mark.
    mvg

peter alias hugemikus

Standaard

Ben er nog niet aan toe, maar is ne schone kist markske!!! Ik kijk zeker uit naar de vorderingen

Standaard

Da's weer een grote kist!
    En veel mooie aanvullingen erbij.

Succes ermee.

Standaard

Geen PE.
    Alleen resin upgrade sets?
    Geintje, ziet er een mooi kit uit.
    Best een kanjer in 1/32 ste.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

Jeehaa, een mooie om volgen deze, zit op de eerste rij nog
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

mm een F16, altijd al een stoer bakje geweest, dit kan niet fout lopen
    Hobbyist - WOII enthousiast - Webshop uitbater

Standaard

Hoi allemaal alvast bedankt voor de intresse.
    Ik heb er deze week niets aan kunnen doen wegens cursus op het werk en vandaag examen gehad(ben geslaagd)
    Hier een foto van de resin pit,heb hier en daar de castingblocks verwijderd.
    Hopelijk kan ik hem dit weekend al in zijn grijze kleur zetten.

En de boek die ik gebruik voor het een beetje juist te krijgen.

Mark

Standaard

Mark veel suc6 met u bak............

Cheers,
    André

Standaard

Eén van de vele mooie toestellen in het IAF arsenaal. Veel succes met de bouw.

Vind vooral hun cammo heel mooi. Heb zelf ook nog een Israeli F-16 "netz" en een F-15I" "raam" op de stapel staan.

maw moet ik dit draadje ook wel volgen

Standaard

@Churchill alvast bedankt

@Pastis inderdaad één van de mooiste camos dat ik ken.
    En de F-16 één van de mooiste toestellen dus kan enkel een mooie combinatie zijn.

Een beetje gedaan aan de pit en lang nog niet klaar.

Front pit.

Back seat

Mark

Standaard

Mooie vordering en proficiat met uw geslaagd examen
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

@Pantani bedankt

Heb me vandaag eveb bezig gehouden met het bovenste deel van de romp.

Vervolgens de spine(extra electronica en zuurstofgenerator) geplaatst en bijgewerkt.

En de CFTs geplaatst.

Mark

Standaard

Strak hoor, je ziet de naden bijna niet meer, benieuwd naar een volgende update.

Standaard

Een kleine update
    Heb me even bezig gehouden met de wiel bakken.
    Deze zijn van aires en heb er nog maar enkel de witte kleur opgezet.
    Neus wielbak.

Hoofd landings gestel.

Ik ga nu proberen(als ik tijd heb)de detail te schilderen.
    Tot de volgende.

Mark

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten