Hoofdsponsor

1/144 space shuttle and 747 1/144 [!]

hooy

Well-known member
Registered
Lid geworden
23 nov 2010
Berichten
795
dit is men laatste aanwinst .
momenteel ben ik vooral met houtbouw bezig maar als klein manneke vroeger vooral plastieke kit's van revell . en dat was niet zoals het moet dan e ;-)
ik ben er toevallig opgelopen op ebay.de kit komt van de uk .
de kit is van 1977 en dat wou ik toch hebben :-).iemand had die bij zijn moeder op zolder ng gevonden .
ik kon het niet laten om deze te kopen omdat er toch een beetje nostalgie aan vast hangt en zeker nu de shuttle niet meer gaat gebruikt worden .
enkele afmetingen: lengte 48.9cm spanwijte 41.3cm.
de foto's volgen nog .
 
6_003.JPG

zo werd ze afgeleverd .vol spanning om ze open te doen ;-)

5_004.JPG


3_005.JPG


5_009.JPG
 
de inhoud van de kit .

het enige wat er ontbrak was een vel decals maar dat kon me niet tegenhouden omdat er wel iemand op het forum deze kan vinden of maken mss ale daar rekende ik toch op :-).
en nu was er nog een vraagske . weet er iemand waar er voor deze kit pe kan besteld worden ? zelf heb ik dat nog nooit gedaan omdat ik niet wist van het bestaan ervan voor ik op het forum kwam .
het is niet voor direct want voorlopig ga deze de vriezer in het word een werkje voor tussendoor men houtbouw om de sleur te breken . hoewel ik niet lang zal kunnen wachte vrees ik ;).
alle tips ivm plastiek bouwen zijn welkom


2_011.JPG


1_010.JPG


2_007.JPG


4_006.JPG
 
Ahh ,,, een realspace model ,,,, en klassiek model onderhand ,,,, ik ben benieuwd naar je vorderingen ,,,, veel plezier met deze ... ps welke decals zoek je , ik zie er op je tafel een liggen , of van de shuttle ??? ;)
 
Hey, :)

Mooi, maar voor PE vrees ik wel een beetje.:unsure:
Modellen in die tijd hadden nog geen aftermarketsets (of toch weinig, maar niet gelijk nu) en ik vrees ook dat men nadien er gene heeft gemaakt wegens niet "rendabel" model. :unsure:
Indien er toch iets moest bestaan, denk ik dat je moet zoeken op sites/forums alwaar men met space-toestanden bezig zijn, alhoewel, men hier ook niet slecht bezig is, mss kan Bubblegum je helpen, hij is een meester in die materie.;)
 
Dat is inderdaad een oldie.
Benieuwd wat je daar van gaat maken.
 
Aaah nostalgie heb deze ook gebouwdwas toen een jaar of 15 kreeg hem voor mijn verjaardag.
Leuk om dit te zien ga hem volgen succes Beyond.

Gr
Dirk
 
Ik denk niet dat het gaat lukken om er een PE set voor te krijgen.
Decals zou moeten lukken. Waar ben je naar op zoek?
 
zo zo daar heb je een mooie koop gedaan Hooy!
Als je aan de bouw ga beginnen ga ik die zeker volgen.

Fred
 
EEn PE set is ook te krijgen .... deze set .... voor de cargo bay en externe details :; bij new ware .... voor plus minus 35 dollar

1_newware006.jpg

1_nw022.jpg

decals heb ik nog wel voor je , kan er onderhand mee kwartetten
 
is geen probleem mind ;-)
@bubblegum: ik zal het straks is bestuderen se de verkoper was bezig dat er 2 vellen origineel bijwaren en ik heb er maar 1.
ik ga is uitzoeken wat ik eventueel zou kunnen gebruiken en dan laat ik wel een seintje .
 
11_001.JPG


deze zijn bij de kit maar ik heb het net is bekeken en ik vermoed toch dat er maar 1 vel decals nodig is in de beschrijving vind ik alle nrs terug die op de decals staan .
 
Dat ziet er een mooie kit uit.
Eigenlijk 2 in 1.
Ben benieuwd.
 
Hey, :)

Je hebt geluk, blijkbaar bestaat er PEvoor die kit, persoonlijk zou ik gaan voor de PE-set, maar het is aan jouw om dit te doen natuurlijk.:8
Allesinds veel plezier ermee...;)
 
dit is de decal sheet die je nodig heb

1_uio.jpg

,,,, als je um nodig heb geef een pb tje met je adres en ik stuur um op ...
 
als je um nodig heb geef een pb tje met je adres en ik stuur um op ...

Kijk, dit is "ons" forum weer op zijn best en dit is wat mij fier maakt op onze vriendenkring hier. Op andere fora zie je niet de constante en schitterende hulpvaardigheid, zoals wij hier hebben.
Bravo jongens! Houden zo!
 
Ja dat is waar! ik heb het ook al menige keer mogen ervaren.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan