Hoofdsponsor

Achtung, Panzer!! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reneduret

Well-known member
Registered
Lid geworden
1 okt 2009
Berichten
1.391
een ietwat verschrokken Duitser deze keer.
Uiteraard ziet hij een tank aanstormen en maant zijn vrinden aan tot actie.

Misschien een lange jas of een regulier kort jasje, helm of niet wie zal het zeggen.

DSCF0026-5.jpg

DSCF0029-6.jpg

DSCF0028-5.jpg

DSCF0027-6.jpg

DSCF0024-2.jpg
 
dank mannen!

prijs de dagen dat je strakke **** hebt!

DSCF0031-6.jpg

DSCF0035-5.jpg

DSCF0030-4.jpg

DSCF0033-3.jpg
 
Ik vind dit echt super! Hoe ge die gelaadsuitdrukkingen kunt maken, gewoonweg schitterend!
Erwin.
 
damn rene. ge zijt echt nie normaal zunne. ik denk dat ik ne webshop ga openen met uw creaties. 50 % van de inkomsten lijkt u dat iets :) just kidding. wanneer kunnen we die workshop volgen??
 
Nog maar half afgewerkt, en nu reeds een karakterkopje....
Mooi hoor ;)
 
mannen mannen...

kalm aan...ge ziet hier wel min of meer een workshop, toch?

in principe zou het stimulerend werken, zien sculpten doet sculpten.
Thans, zo verging het mij toen ik per toeval op jullie site belandde.

Was eerst helemaal in figurenschildermodus, vignetten en tanks.

Ik zag het werk van Jimmy en besloot met de billen bloot te gaan.
Loyaliteit en 'eenzaamheid' tekenen de pure sculpter en ik weet reeds waarom.

In het begin word je misselijk van de kritiek maar er brandt een vlam in je, bij iedere ontdekking wordt deze groter.
Je staat in de rij van de supermarkt en het valt je op dat waar je je eerst ergerde aan tergend langzame, zegeltjes naar boven halende ouderen je nu opeens let op verschillende plooien van mensen om je heen in hun kledij.. .

Je gaat eens op internationale fora ( www.planetfigure.com www.modelsculpt.com)en vergaapt je aan het talent.

Je gaat meer nadenken over je tekortkomingen en evalueert deze met anderen.
Je ontwikkelt een smaak en een stijl en komt tot de conclusie dat alle bouwdozen op je kast weg kunnen.
Je gaat je eigen gereedschap maken en bekwaamt je misschien in het afgieten.

Als ik eerder had vermoed dat de drempel tot het sculpten lager was dan ik dacht had ik veel eerder begonnen.

kan echt slechts aanraden U er eens in te verdiepen, het geeft zo'n vrij gevoel.

zelf haal ik nu mijn frans van de middelbare school wat op op een site en het is lachen :-)

Internationaal accepteert men je en je krijgt boeiende contacten als je dat zou willen.

Maar bovenal wil ik nog eens aanhalen dat mensen als Guy en Jimmy opeens je leven een aparte draai geven.

tot seffens mannen..

René
 
Mooi hoor ga dit volgen wil er meer van leren en in de toekomst zelf gaan proberen.
Misschien heb ik het gemist maar wat voor materiaal gebruik je hier voor?

Gr
Dirk
 
Dirk,
ikzelf gebruik Fimo, het is een kleisoort die ja kan afbakken en tot die tijd kneedbaar blijft.
Andere sculpters kiezen liever twee componenten putty, miliput of magic sculpt die hardt na een paar uurtjes.

ieder zijn smaak en motieven.
 
Het enige dat ik kan zeggen : zeer mooi en knap gedaan, ik meen het !

Eventjes een gedachtje dat mij hier voorbijpasseerd bij het bekijken van het totale figuurtje. Het doet mij eerder denken aan zo'n propaganda figuur op een affiche uit WO II. Moest je voor een volgend project misschien eens zulk figuur maken ? Die afgebeelde figuren namen meestal ook zo'n houding aan zoals je figuurtje hier maar hadden meestal wel hoekiger gelaatsomtrekken. Voor zover ik weet heb ik zulk propanganda figuurtje eigenlijk nog nooit gezien, buiten op een affiche natuurlijk.
 
'Komm zu Uns!'

heb er wel een mooi boek over...

wil een een commander maken die uit een koepel rijst.

maar ja...eerst de turret he ..1/16....
 
Weeral knap werk Rene. Ik doe het je niet na......

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan