Hoofdsponsor

Achtung, Panzer!! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het begin vond ik hem wat 'janettig' met z'n handje zo, nu heb ik er al schrik van :)

Mooi werk Rene, wordt weer een pronkstuk.. !
 
Wat een arrogant bakkes, om schrik van te krijgen. Je hoort 'm bijna roepen ! Intrigerend werk René.
 
Weer een prachtwerk(je).
Altijd mooi om volgen hoe fimo zo tot leven komt.
 
Jaja René is weer vertrokken he,vind dat echt zeer mooie camo met peadot.Je kan nog beter met kleur gaan schakeren dan en het loopt bijna in elkaar een beetje om dat het zo klein is van dots.
 
:-)

boehoe..mocht ik na al het gesculpt de draad met de verf al kwijt zijn,..heb ik het nog niet eens over de erwt...
De eilandjes aanzetten lukt wel. Dan een logische verbinding onderling zien te krijgen.
Heb je opeens confetti in de meest verschrikkelijke kleuren voor je. Ik ga dan filteren om de basistoon naar boven te halen en in het nat daarvan wat schaduw aan te zetten.
De patronen zijn, net als de dots met acryl ...een filter sepia en white spirit tast de stipjes niet aan.
Dan eens grof de hele pantalon highlighten met wit en gebruik maken van het adhesieve effect van acryl/ olie en extra stipjes aanzetten, ze worden bijna vanzelf rond zo.

komop Guy,...dat moet toch de beer in U losmaken!!!

ik laat het een tijdje drogen en bekijk het.
Ik gruw persoonlijk ervan om de erwten te tellen, gaat me meer om het karakter van de broek.
De stippen vallen op maar zeker ook hun samenhang.

ben voorlopig even uitgeteld :-)
 
Knap man, en merci voor den uitleg! Deze kan ik zelf goed gebruiken! THx ;-)

Erwin.
 
De kleuren van de broek zijn net zoals het allemaal hoort, en de jas...die is werkelijk TOP !
 
En toen werd het hier ten huize Famo oorverdovend stil.......
 
Famo...die afwerking in je Pzkpfw IV is me anders ook ernstig bijgebleven!!

het jasje...gaaf als verschillende kleurcomponenten een uiteindelijke samenkleur geven. Dat is olie en washes/ highlighten. Nu ja, net zo als bij tanks he :-)
 
Helemaal mooi dit geen worden voor zo mooi.

Gr
Dirk
 
Wat mij betreft machtig ! Ga je de riem nog aan de verrekijker maken ? dat zou het nog dynamischer maken samen met z'n suggestie van roepen.
 
een riem, waarom niet?

ben alweer aan een ander bezig. Als ik deze in een grondje wegzet zal ik me zeker buigen over de verdere afwerking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan