Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Achtung, Panzer!! [DONE]
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 64

Discussie: Achtung, Panzer!! [DONE]

Standaard Achtung, Panzer!! [DONE]

een ietwat verschrokken Duitser deze keer.
    Uiteraard ziet hij een tank aanstormen en maant zijn vrinden aan tot actie.

Misschien een lange jas of een regulier kort jasje, helm of niet wie zal het zeggen.

Standaard

prachtige plooien!
    Groeten,
    Koen

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Echt strak maat !

Standaard

dank mannen!

prijs de dagen dat je strakke **** hebt!

Standaard

Ik vind dit echt super! Hoe ge die gelaadsuitdrukkingen kunt maken, gewoonweg schitterend!
    Erwin.

Standaard

magnifiek aan het worden deze...

Standaard

damn rene. ge zijt echt nie normaal zunne. ik denk dat ik ne webshop ga openen met uw creaties. 50 % van de inkomsten lijkt u dat iets just kidding. wanneer kunnen we die workshop volgen??

Standaard

Nog maar half afgewerkt, en nu reeds een karakterkopje....
    Mooi hoor

Standaard

Mooi René.
    Wat een smoelwerk zeg.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

mannen mannen...

kalm aan...ge ziet hier wel min of meer een workshop, toch?

in principe zou het stimulerend werken, zien sculpten doet sculpten.
    Thans, zo verging het mij toen ik per toeval op jullie site belandde.

Was eerst helemaal in figurenschildermodus, vignetten en tanks.

Ik zag het werk van Jimmy en besloot met de billen bloot te gaan.
    Loyaliteit en 'eenzaamheid' tekenen de pure sculpter en ik weet reeds waarom.

In het begin word je misselijk van de kritiek maar er brandt een vlam in je, bij iedere ontdekking wordt deze groter.
    Je staat in de rij van de supermarkt en het valt je op dat waar je je eerst ergerde aan tergend langzame, zegeltjes naar boven halende ouderen je nu opeens let op verschillende plooien van mensen om je heen in hun kledij.. .

Je gaat eens op internationale fora ( www.planetfigure.com www.modelsculpt.com)en vergaapt je aan het talent.

Je gaat meer nadenken over je tekortkomingen en evalueert deze met anderen.
    Je ontwikkelt een smaak en een stijl en komt tot de conclusie dat alle bouwdozen op je kast weg kunnen.
    Je gaat je eigen gereedschap maken en bekwaamt je misschien in het afgieten.

Als ik eerder had vermoed dat de drempel tot het sculpten lager was dan ik dacht had ik veel eerder begonnen.

kan echt slechts aanraden U er eens in te verdiepen, het geeft zo'n vrij gevoel.

zelf haal ik nu mijn frans van de middelbare school wat op op een site en het is lachen :-)

Internationaal accepteert men je en je krijgt boeiende contacten als je dat zou willen.

Maar bovenal wil ik nog eens aanhalen dat mensen als Guy en Jimmy opeens je leven een aparte draai geven.

tot seffens mannen..

René

Standaard

Mooi hoor ga dit volgen wil er meer van leren en in de toekomst zelf gaan proberen.
    Misschien heb ik het gemist maar wat voor materiaal gebruik je hier voor?

Gr
    Dirk

Standaard

Dirk,
    ikzelf gebruik Fimo, het is een kleisoort die ja kan afbakken en tot die tijd kneedbaar blijft.
    Andere sculpters kiezen liever twee componenten putty, miliput of magic sculpt die hardt na een paar uurtjes.

ieder zijn smaak en motieven.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten