Hoofdsponsor

Chevelle Prostreet [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schitterend werk Dirk,je hebt dit zeer goed opgelost die brandstof tank!!!
En ja dat was dus mijn ontwerp he de binnenrand,dus je ziet het is te doen he op deze manier.
Doe zo verder mijn vriend want het gaat goed zie ik.;)
Patje.

O ja nog snel dit even,,kan je es pb doen voor zo een NOS fles op 1/24??

Wil ik zelf es maken dus fotoke zou leuk zijn.
 
Schitterend werk Dirk,je hebt dit zeer goed opgelost die brandstof tank!!!
En ja dat was dus mijn ontwerp he de binnenrand,dus je ziet het is te doen he op deze manier.
Doe zo verder mijn vriend want het gaat goed zie ik.;)
Patje.

O ja nog snel dit even,,kan je es pb doen voor zo een NOS fles op 1/24??

Wil ik zelf es maken dus fotoke zou leuk zijn.
Ga ik doen voor je Patje
 
[admin]
Een howtootje schrijven over NOS-flessen mag ook hoor.....
Patje, jij mag ook een howto schrijven over die koffer-randen.

Enkele nieuwe howto's zouden zeer welkom zijn. Kijk in het betreffende gedeelte voor de uitleg hoe je er eentje schrijft.
[/admin]
 
Off topic
Is goed Dominiek ik zal er een howto van maken

Gr
Dirk
 
Dominiekske dat komt in orde,alleen waar mogen we het dan stellen??Ook bij rubriek auto's neem ik aan
 
een pdf'ke maken en doorsturen naar de admin's.
 
Idd Jonas ik las het daar bij de uitleg van how to's al zojuist.
 
Niet naar de admins, maar wel naar mij...
Dat is mijn afdeling :-)
 
Doen we Patje ik hou contact via pb
 
En hier weer een kleine update,
2cnh6ky.jpg
Ik heb de thandles voor de kleppendeksel nu allemaal erop alleen nog verfen.
ook de bevestigings beugels Zie pijltjes voor de stang voor het bedienen van de gasklep, met twee carbs best wel even nadenken hoe ik het zou aanpakken.
2vdikj6.jpg
Hier de stang voor de bediening gemaakt van een nietje moeten nog wat stangetjes aan maar dat morgen misschien.
Ben ook al begonnen met de portieren foto's komen later.


Gr
Dirk
 
jah dirk dat is netjes he. mooie afwerking op je motor hoor. lekker veel detail. houden we van bij camwal. ben benieuwd naar het vervolg hoor.

groeten jonas.
 
Je motor begint er goed uit te zien.
Word steeds mooier en mooier.
 
Wat jullie toch allemaal niet doen met zo'n motorblok. Soms vraag ik me af waarom sommige onder jullie eigenlijk nog een bouwdoos kopen, je maakt bijna alles zelf lol.
 
Ja dat klopt wel want ik bouwde zelf al een motor en het is nog goed gelukt ook.
 
Ja in de bouwdoos zit ons idee in begin stadium en we maken af wat de fabriek soms vergeet :))
 
Ja in de bouwdoos zit ons idee in begin stadium en we maken af wat de fabriek soms vergeet :))

SOMS???????
Hahahahahaha, ik heb in geen enkele kit al kabeltjes gevonden (behalve dan op 1/12 en ook niet allemaal)
Je wilt toch elke keer een stapje verdergaan he.
Ook al is er niks mis met gewoon uit de doos te bouwen.
 
SOMS???????
Hahahahahaha, ik heb in geen enkele kit al kabeltjes gevonden (behalve dan op 1/12 en ook niet allemaal)
Je wilt toch elke keer een stapje verdergaan he.
Ook al is er niks mis met gewoon uit de doos te bouwen.
Helemaal gelijk Jelle
 
Idd heren aan mij moet ge het nie zeggen ik doe tegenwoordig nie anders dan stapjes verder gaan he hahahah.
 
Zo we kunnen weer verder de nos fles is klaar dus weer verder aan de deuren.
mlrva1.jpg
deur paneel geplaatst randen opgevuld met sheetstyreen geplamuurd alleen nog wat afwerking.
ei6z3p.jpg
Afgetekend waar de pin voor de slotvanger moet komen jaja we gaan de lat iets hoger leggen :)
10r1d1z.jpg
Gaatje geboord voor de pin.
2h2e58n.jpg
Pin gemaakt heb ik gedaan van een stukje rond styreen 0,8mm doorsnede daarna de uiteinde op een stukje metaal gedrukt die ik had verwarmt.
sdgw9i.jpg
Buitenkant afgetekend voor slotplaat.
156pok3.jpg
en de gemonteerde pin nu alleen nog de opening in de deur maken voor de pin maar dat is voor morgen.

Luitjes weltrusten

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan