Hoofdsponsor

Chevelle Prostreet [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier weer een update ik kon van de week niet zoveel doen (te mooi weer en wat afspraken :) ).

De deur instap en firewall.

qrzpyo.jpg

Zoals je ziet allemaal gaten dat blijft er over na het hak en snij werk tijd om dit netjes af te werken
want het zijn details die goed te zien zijn als de deuren en flipfront open staan.

5dvy9w.jpg

Eerst de voorkant waar de deur schranieren moeten komen, ik heb eerst een papieren mal gemaakt na wat afwerking was ie op maat en kon ik een plastiek deel maken en monteren.

33l1ogw.jpg

28l6yk2.jpg

Firewall en instap ook met styreen plaatjes dicht gemaakt en in model gebracht.

14v2n1s.jpg

heb hier al iets geschuurd maar is nog niet klaar ga nu eerst de andere kant doen.

Later weer meer

Gr
Dirk
 
mind-9 ze zoeken nog iemand in de auto industrie (automecanicien)

nice work man
 
Dank je Lionel

Ik was auto mecanicien :) maar doe dat nu alleen nog voor de hobby ben nu train manager op de benelux trein
 
Jaja dat word een hit maatje dat zie ik zo al.
 
Dank je Patje maar ik heb dan ook sterke concurrentie dus ik zal al mijn zeilen moeten bij zetten ;)
 
Ik denk niet dat ik tegen jou opkan ben ik zelfs zeker van.Maar weet je je bent een toffe vent en ik zie graag je werken hier,ook leer ik er bij van je dus neen ik vind in jou geen concurrent,eerder een goede vriend.;)
 
Haha tuurlijk Patje die goede vriend staat voorop maar onderschat jezelf niet ik leer ook van u
En de andere deelnemers daarom Patje het gaat moeilijk worden voor de jury ik heb met ze te doen haha;)
 
Lol ja word moeilijk want Beyond gaf dat al toe zelfs
 
Hier weer wat vorderingen.

zjwj1k.jpg
Ik weet het is bijna niet te zien op de foto (het is ook zo klein) maar ik heb dus een gaslever en een acceleratiepomp op een van de carburateurs gezet,
Ze zijn gemaakt van photo ets veel gepriegel maar het resultaat is geweldig.
9zrtcz.jpg

Ook de bougie kabels gemonteerd en de kabel geleiders zijn zelfbouw stukje styreen en dan gaatjes erin boren Waarom neem ik geen grotere schaal ;)
30sc51v.jpg
qx2olh.jpg
Zoals je ziet moet ik de verdeler nog verfen en ook de bougie dopjes moeten nog zwart
De distrubutie deksel heb ik met chroomfolie beplakt .
Nou dat was het weer even tot de volgende update.

Gr
Dirk
 
Maatje ik weet waarom je geen grotere schaal nam hoor,kan je dan sneller kracht termen gaan gebruiken hahahahahaahaaaaa
Wat je PE parts betreft.... schitterend gedaan en je kabel horen er gewoon bij met die kleur vind ik.Motortje algemeen amai zenne mooi mooi mooi.
Patje.

PS.op de thunderbird ga ik ook die geleiders maken maar moet eerst een boortje hebben van 0.5mm en kan ik dan nog kleiner gaan werken dan bij de mercury.
 
Ziet er weeral super uit.
Heb je de foto´s met de macro stand genomen?
 
Bedankt Patje de boortjes zijn soms een probleem ik vond hier in een winkel een setje met boortjes van 0,3 tot 1,6 mm oplopend elk met 0,05 mm
 
Ik kijk eens bij Conrad,Maar om terug te komen op je werk hier,we kunnen elkaar evenaren merk ik toch want ik vind het regelrecht goed en mooi gedaan.
Mag ik enkel nog zeggen dat je je geleidertjes wat dunner mocht nemen,ik neem aan dat deze 1mm dikte hebben?? 0.75 was ietsje beter denk ik.
Is maar een idee he maatje.;)
 
Dat heb je goed gezien Patje alleen de geleiders zijn u profielen maar ik moet de zijkanten er nog af halendan zijn ze nog maar0,5 dik, ik heb u profielen genomen
omdat de gaatjes dan mooi naast elkaar zitten de opstaande randen van het u profiel geleid het boortje mooi.
Maar je had het goed gezien oog voor detail Patje.

En ik vind het leuk om van elkaar te leren we hebben in ieder geval ideeen zat.

Gr
Dirk
 
Aha zo doe jij dat dus,goed gezien dus he moet ik onthouden.
Ja uiteraard is het leuk om elkaar wat bij te leren,zo moet het zijn he;)
 
Hoi mannen en vrouwen natuurlijk.
Hier weer een updat ik had wat tijd dus heb ik die gebruikt om wat te bouwen.
fbynm1.jpg
Eerst even de motor gepast ik heb de firewall glad gemaakt staat mooier met een flipfront maar daar
voor moet ik wel de motor een stukje naar voren plaatsen.
De carburateurs staan er ook nog los op heb de leidingen in vorm gebogen en nu ook even kijken of dit goed past.
2lapxrm.jpg
Het past allemaal mooi bobine kabel is nog wat lang maar ik weet nog niet waar ik de bobine ga plaatsen.
Wel alvast de linker instap afgewerkt het geheel alleen nog schuren dan kunnen we hem in de grondverf zetten.
t6rz4p.jpg
zelf een tank gemaakt deze word gemaakt van 1mm plasticplaat.
2zeif6r.jpg
Ik heb in de voorkant een v gevijld zodat ik hem in een hoek van 45 graden kan buigen.
2as0ed.jpg
en de ruwe tank nog wat afwerking dan de vul opening op het schuinen gedeelte maken en de leidingen
plaatsen.
wbbb44.jpg
Zo zal het ongeveer worden rechts komt nog een nos fles de rand van de koffer heb ik ook geplaatst
met dank aan Patje Aka Doomwad voor zijn tip daarover.

ok luitjes tot de volgende keer

Gr
Dirk
 
Ziet er goed uit Dirk.
Welke kleur zal deze worden?(en decals)
Heb je hier een voorbeeld van?
Het is niet dat ik nieuwschierig ben hoor.:8
 
Ziet er goed uit Dirk.
Welke kleur zal deze worden?(en decals)
Heb je hier een voorbeeld van?
Het is niet dat ik nieuwschierig ben hoor.:8
Jaja Camaro staat aan het begin van de topic hoofdkleur word rood.
Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan