Hoofdsponsor

Chevelle Prostreet [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo vanmiddag flink lopen snijden en snijden en sni...

25jxyr7.jpg
Kofferklep eruit binnenkant motorruimteweg deurpanelen binnekant bewerkt deuren zelf laat ik nog even zitten vanwegen de stevigheid
361ih.jpg
en dit hou je dan over flink wat vijl en schuurwerk
3136ebr.jpg
motorkap moet nog gevuld worden met resin en dan ook weer schuren
tot zo :)
 
Hoi Dirk,je heb een voorkeur voor resin merk ik op,is daar een reden voor?
 
Serieuze werken hier.
Zal zeker goed staan die flipnose.
Kijk al uit naar het vervolg.
 
Ligt daar nu een vinger tussen ook?
Geintje, maar je gaat er her wel met het botte mes door zo te zien.
 
Hoi Dirk,je heb een voorkeur voor resin merk ik op,is daar een reden voor?
nou niet echt, is iets van de laatste tijd ik heb gemerkt dat als je het proces een beetje door hebt je van alles kunt (na)maken zelfs echte rubber banden
 
Ja dat is waar,men neme een dik stuk rubber en snijd die ietwat rond.gat erin en langs beide zijden een rondel.gaatje erdoor en de boel netjes grip geven door aan te draaien ,neem grof schuurpapier en steek de bout met het rubber op de boormachine.niet te hoog toerental en netjes heen en weer gaan tot gewenste diameter.
Je kan bestaande banden op die manier ook gaan schuren tot je een slick bereikt hebt snap je.Er rest je enkel nog een mooi rimgat te maken met een vlijmscherp mes en er een verzinkrand in te snijden om de rim er netjes te laten inzakken zodat de nieuw gemaakte band netjes de rim omsluit.
Patje.
 
Dat klopt Patje zo maak ik nog steeds de slicks maar had banden met profiel nodig en ik kan nu zoveel onderdelen maken als ik wil
2w4cqix.jpg
Accu ,inlaatspruitstuk en een holley carburateur heb de scoop ook nog maar eens gegoten altijd handig 1 op voorraad
29zzh94.jpg
even een dryfit van de motor kijken of alles goed past
 
Mind-9,

kun je de pics iets groter maken?
Het maximum toegelaten formaat is 800x600 pixels en 100 kb zwaar.
 
Ja hoor maar ik dacht is een voorbeeld hoeft niet zo groot maar zal ze groter maken
 
Ja daar heeft hij el gelijk in he Dirk ,Ik zet de mijne steeds op 599L en 449H en dat is voor mij althans ideaal.
 
Kleine update heb niet zoveel tijd gehad van de week maar toch iets kunnen doen.
rc3o7o.jpg
Motorkap gemonteerd en midden bepaalt voor scoop.
2wm11yw.jpg
Scoop gemonteerd flipfront pas gemaakt maar nog niet vast.
2nh2txz.jpg
Dryfit motor met tunnelram en een Holley carb tweede is in de maak.
De flipfront moet ik nog aan passen volgende keer meer daar over.

Gr
Dirk
 
ziet er al netjes uit dirk. knappe breek en aanpassingswerken.
 
Hoi Dirk maatje,ziet er al zeer goed uit,ik neem aan dat het gat er komt voor de tunnel....
Dit word een schitterend projectje..
Patje.
 
Knap hoor Dirk.
Hoe zet je de motorkap vast? En waar?
 
Waarom "slopen" jullie een model toch, wat is dat toch met die auto bouwers.

Nee hoor Dirk dat is een grapje, ik begrijp het wel.
Ziet er serieus uit hoor, erg mooi hoor.

Fred
 
een hoop werk dat wel ,, ben benieuwd van de vorderingen ...
 
Hoi Dirk,heb al zo zitten denken over de flipfront om die dan vast te zetten zodat die beweegbaar is.Eigenlijk hangt dit beetje af wat je er nog verder aan gaat doen uiteraard.Komt er nog brandwerende bekleding binnen in gezien de aard voertuig??worden er nog andere details toegevoegd?Ik vind dit een spanend model om volgen en ben benieuwd wat je volgende stap is al;)
Patje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan