Hoofdsponsor

Apollo: Lunar Module Eagle 1:48 Revell [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks mannen, ik ben nu bezig het landschap nog wat te poederen en Neil een kleurtje te geven.

attachment.php


Neil moet nog wat bijgewerkt worden, die is nog niet helemaal af.
Met pastelkrijt het landschap wat aan het poederen om het idee van maanstof te krijgen.
Rechts van Neil ligt nog een stukje te drogen.

Fred, dit project is volgend weekend wel af denk ik, dus in oktober kan die gewoon mee.
Dit kost trouwens lang zoveel ruimte niet als een schip ;).
 
Nou wim ,,,, die laatste run ging als een speer ,,,, ziet er mooi uit ,,,, ik zou iets meer vogel zand gebruiken , even eerst laagje grijs verf spuiten zand strooien en dan een s een laagje verf ,,, komt het er iets dikker op , de maan bodem is meer een dikke zeer dun poeder laag , zo fijn als poeder suiker ,,,

3742874463_40fdea5b27.jpg
 
Bubble, het ging inderdaad lekker :).
Ben niet in het bezit van een AB, dus ik moet het alternatief doen met pastelkrijt.
Dat gaat ook prima trouwens, maar er moet nog wat meer poeder op de bodem komen.
Dan raak ik wel de andere kleuren kwijt, maar dat is dan maar zo.
En dan nog een voetafdrukje maken ;).
 
Eindfoto's Lunar Module Eagle "Moonwalk"

Inmiddels maar een paar eindfoto's genomen van de Moonwalk van Neil Armstrong.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


Door de vele wijzigingen die ik heb aangebracht was deze kit heel leerzaam voor me.
Heb een tijd lang getwijfeld of het wel een beetje een toonbare kant op ging; pas op het laatst ging
ik daar weer in geloven. En anders was het gewoon pech geweest.
Voor wie hem nog als kit heeft liggen: de kit is gewoon slecht en zeer grof, je moet er zelf wat van maken.
 
Proficiat Wim, dit is een schitterend project dat je hier neerzet, ondanks de slechte kit.
De jury zal het nog niet makkelijk hebben met jureren.

Christophe
 
Zeer netjes geworden Wim, gefeliciteerd met het resultaat.

Fred
 
Mooi model geworden wim ..... het is zeker geen gemakkelijk model en wel deze revell zoals je al zei ... gefeliciteerd ...
 
Bedankt voor de mooie woorden :).

Nog belangrijker dan de wedstrijd is de ervaring die ik heb opgedaan.
 
Wim prachtig geworden je model vooral de voetstappen het zijn dit soort details die een model net dat beetje meer geven.
Heel mooi.

Gr
Dirk
 
Mooi gedaan Wim.
Ziet er zeer netjes uit.
Heb deze nog in de stash, dus zal al je commentaar ter harte nemen.
 
Dirk en Eric, bedankt voor de complimenten :).

Eric, er is heel goed een leuk model van te maken.
 
een mooi diorama geworden , zal mooi in je vitrine kast staan



tom
 
ziet er prachtig uit... geeft me de moed om de mijne ooit te beginnen... ga dan zeker dit verslag als referentie gebruiken...
 
Dank jullie wel, ik neem het model wel mee naar de ledendag :), dan kan het echt bekeken worden....
 
WOW WOW WOW WOW
Had deze even gemist.
Die is prachtig geworden Wim.
Zal hem zeker is bewonderen op de ledendag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan