Hoofdsponsor

1/72 Boeing B-52 Stratofortress [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
5 feb 2009
Berichten
10.340
Zie dat de meesten al begonnen zijn en dus zal ik ook maar eens wat posten.

Om te beginnen de box-art van de kit:

3_Boxart.JPG


Een deel van de inhoud:

4_Parts.JPG


Een deel van het plan:

1_Plan_decals.JPG


en tenslotte de 2 kleurenopties. Ik opteer momenteel voor de metaalkleurige versie, kwestie van wat te oefenen met Alclad verven. Als het mislukt kan ik alsnog naar de Vietnam versie overschakelen.

1_Colour_options.JPG


De kit ziet er redelijk simpel uit maar of dit ook zo gaat zijn zullen we onderweg wel ondervinden. Hopelijk neemt hij wat Savoia stress weg wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Erwin man dat ziet er goed uit he.Deze waren wel indrukwekkende toestellen vind ik.Ik wens je een leuke wedstrijd toe.
Patje.
 
Hola een bommentapijt-legger.
Serieus beestje
 
mooie kit erwin ,, ik neem aan dat het een 1/48 is ? ik heb zelf zo,n monster de :

1_15c2f1ae8e4e4e60135a0f5b67bcd293.jpg


daar heb je aardig wat werk aan ....
 
Het is een 1/72 ben ik dus zeker van;)
 
Woow dat is een joekel wel heel mooi zeker als het laken met alclad verf lukt succes

Gr
Dirk
 
wordt denk ik wel 1 van de grootste voor deze wedstijd. Heel veel bouw plezier gewenst!!
 
is altijd een van mijn favorieten geweest, een joekel van een vliegmachien.
 
Succes met de bouw en de wedstrijd Erwin.



wordt denk ik wel 1 van de grootste voor deze wedstijd. Heel veel bouw plezier gewenst!!

Mijn Hr. Ms. de Ruyter is 74 cm lang, hoe groot wordt deze dan:D

Fred
 
Op de doos staat "Wingspan 76,2 cm".
De lengte lijkt me iets minder.
 
Hun lengte was idd minder dat klopt,hoeveel het scheelde kan ik niet zeggen.hoe dan ook onze Erwin koos toch een mooie he.
 
Veel succes met de bouw
 
Heb deze ook nog ergens in de voorraad liggen. Volg deze zeker met belangstelling!

Succes ermee.
 
Bedankt iedereen en eveneens veel succes aan alle andere deelnemers.

Dit beestje is wel degelijk 1/72 en zal uiteindelijk zo'n 80 cm breed en ongeveer 70 cm lang worden.
 
Dit beestje is wel degelijk 1/72 en zal uiteindelijk zo'n 80 cm breed en ongeveer 70 cm lang worden.

"Heb je daar dan een plaatske voor voorzien?" vraag ik me dan af

Veel succes ermee!
 
"Heb je daar dan een plaatske voor voorzien?" vraag ik me dan af

Veel succes ermee!

Zal een plaatsje krijgen op mijn museum vliegveld (zie project PAMMAS).
Vermits er echter nog een paar grote jongens in aantocht zijn vrees ik echter dat ik de voorziene WO2 gebouwen zal moeten weglaten. Enfin we zien wel. Hoofdzaak is dat hij wel degelijk stofvrij zal staan in een kast. Maar of ie ooit mee zal gaan naar een show.....valt af te wachten.
 
Niettegenstaande ik geen foto's heb kan ik toch zeggen dat ik aan dit beest heb verder gewerkt in het bijzonder door het scriben van de panelen. Ik baseer mij op de in de kit voorziene opliggende panel lines en rescribe deze waarna de opstaande lijnen worden afgeschuurd.
Van zodra enkele onderdelen gemonteerd worden zal ik foto's plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan