Hoofdsponsor

1/72 Vliegtuigjes.. (Revell)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Avalon

Guest
1. MiG 3 Soviet Fighter 1/72 (Revell)
men allereerste vliegtuigje dat ik bouwde, handgeschilderd en overdreven veel fouten die ik nu gelukkig niet meer zo maak :)

PICT1375.jpg

PICT1372.jpg

PICT1368.jpg

PICT1370.jpg

2. F-111A "Aardvark" 1/72(Italeri)
men 2de dat ik bouwde, 't gaat de goede kant op maar nog steeds wat problemen met verf en dergelijke

de bommen zijn hier redelijk verkeerd geplakt, deze bewegen nl mee met de vleugels, wat ik dus op dat moment niet wist :eek:

PICT1463.jpg

PICT1470.jpg

PICT1474.jpg

PICT1473.jpg

3. A10 Thunderbolt II 1/72(Heller)
men lievelingsvliegtuig gewoon, prachtig ding toch..
de bouwskills in 't algemeen verbeteren toch wel

PICT1710.jpg

PICT1718.jpg

PICT1717.jpg

PICT1719.jpg

PICT1714.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je je 1ste vliegtuigje vergelijkt met de Thunderbolt, dan zie je werkelijk een wereld van verschil. ;)

Keep up the good work.


Droop
 
Ja, er is inderdaad zichtbaar een verbetering naar mate je verder komt.

Maar niet getreurd, iets meer kritisch zijn op je eigen werk en je komt er wel. Als je vragen of twijfels hebt, stel gerust je vragen hier op het forum. Er zijn hier toch een aantal ervaren bouwers aanwezig. (Meer ervaren dan ik)
 
Dit geeft toch wel een beetje heimwee naar vroeger. Ook ik ben zo begonnen. Geweldig dat je de eerste modellen nog hebt. Moet je zuinig op zijn, ik heb ze niet meer. Dit zul je later gaan koesteren. Het is nu eenmaal zo dat je aan de hand van het doen leert. Dus met elk model zal je vakmanschap en kunsten verbeterd worden. Elke keer zul je weer meer van je zelf gaan verwachten. Dat is nu juist het mooie van deze hobby. Het blijft op die manier prikkelen en boeien. Daarbij vind ik het echt helemaal niet slecht voor een eerste model. Ik heb dan geen vliegtuigje als eerste model gehad. Maar kreeg het niet eens goed in elkaar. Dat kwam later pas.
 
ja ben ook nog niet zo lang bezig mee bouwen, ma kvin 't wel leuk..

enigste echte problemen dat ik nu nog heb is verven (geen AB), en vooral decals plakken, daar suck ik echt nog hard in :p
 
ja ben ook nog niet zo lang bezig mee bouwen, ma kvin 't wel leuk..

enigste echte problemen dat ik nu nog heb is verven (geen AB), en vooral decals plakken, daar suck ik echt nog hard in

He, he, zo ben ik ook echt begonnen, nu zeker 10 tallen jaren verder, kom ik om in de spullen. Je zult zien. Dat gaat sneller dan je wilt. Ik kan maar één ding zeggen. Doe het rustig aan. Het gaat niet ineens. Verf en dat soort spullen koop je beetje bij beetje. Dan zie je de hobbybox echt al heel snel uitgroeien tot het helemaal vol zit. En moet je weer wat verzinnen waar je het allemaal laat.

Maar doe vooral zo voort. Je bent lekker bezig. :D En dat is het belangrijkste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan