Hoofdsponsor

1/48 Hawker Hunter F6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Luciano , ik heb weet van die opmerkingen wat de luchtinlaten betreft , maar weet niet meer over welk merk van kit het ging . In ieder gaval was de passing (s) bij deze van Academy perfect . Daar kwam geen greintje plamuur bij te pas ; Zoals je de inlaten ziet op de fotos ( album ) zo pasten ze foutloos .
Ik hoop jouw Hunter hier te zien groeien op het forum.
Een vraagje , meerbepaald ook aan stpeeke . Wat zijn dat die acrylstaven " waaruit je waarschijnlijk een statief wil opbouwen
met dank en groetjes
sabre

Acrylstaven zijn ronde doorzichtige staven. te krijgen in div diameter. en lengtes ook. Toen ik er kocht enkele jaren geleden waren die een 2 m lang.
 
Hello,

dag Hunterfans. Ik zou willen zeggen dat ik niet één van de rapsten ben, ik zit nog in mijn studiefase. Kan er mij iemand vertellen waar ik plans van de Hunter op 1/48° kan vinden? Ik heb namelijk ook de decals van Daco gekocht en zijn bijgevoegde tekening wijken nogal af van het model. Er zitten decals bij, voor op inspectieluikjes die ontbreken op het model, sommige paneelnaden komen niet overeen....
Hoe pakken jullie dit aan? Iets bijgraveren moet nog lukken, maar naden opvullen en hergraveren lijkt mij nog te hoog gegrepen.
 
Bedankt Pastis . Lijkt me intresant om een statief van te bouwen. Ik zal er eens naar vragen in de hobby-shops waar ik kom .
sabre
 
Ik heb even moeten graven, maar heb het teruggevonden: http://www.bouwplastics.nl plexiglas en dan naar rondstaven. Te krijgen per 50 cm, per meter en per twee meter in diverse diameters. Groeten
 
Hierbij enkele fouten in de kit van Academy.
Ik refereer hierbij onder meer naar andere bronnen en eigen vaststellingen. De wielen zijn veel te klein en het landingsgestel staat niet op de juiste plaats. Het staartstuk (motoruitlaat) zou te lang en te smal zijn. De kegel op de staart is te lang en het laatste stuk zou doorzichtig moeten zijn (plaatsing van een lichtje). De vleugels van het hoogteroer zouden te veel naar achter staan. De cockpit zou te ondiep zijn en de schietstoel is veel te klein. De paneelnaden zijn niet correct en er ontbreken veel inspectieluikjes voor de decals van Daco. Op het rechter rolroer zit geen trimvlak. (wel correct bij de kits van Revell).
Sommige zaken zijn nagenoeg niet te wijzigen, andere wel. Iedereen moet voor zijn eigen uitmaken hoe ver hij daar wil in gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan