Hoofdsponsor

Hey police officer!!, aren't you forgetting something.? , police bike 1/6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat de goede kant op dit word een mooie harley.

Gr
Dirk
 
netjes hoor mischien nog een stel valse wimpertjes :D want die mis ik wel

Volgens mij heeft de dame een ander stel dat vals is, en daar bedoel ik niet de wimpers mee ;) :D

Knap werk bubble, ziet er heel mooi uit.
 
Yoooooo Bubble, ik moet toch wel zeggen dat ge uitstekend bezig zijt. Alles zeer mooi afgewerkt (opgekuist) en mooi spuitwerk. Ge hebt ook een zeer goed oog voor detail moet ik zeggen.
En je manga-madame is tot hiertoe een knap stuk..... Manga-dames zijn mijn favoriete figurines samen met de weerwolven van Confrontation, maar dat terzijde.
Ik volg verder je kunsten.
 
Dankje luitjes ,,,, moet zeggen is leuk deze afwisseling ,,,, en ik denk dat mijn red hot chilliy peper manga afro styl ,,,, wel een primeurtje is ,,, ik heb um altans nergens kunnen vinden ....
 
Nou de primairekast is erop gemonteerd ,, en toen twee kabels aangebracht ,,, nu komen er twee pendaal onderdelen op en zo gaat ie verder ,,,,
Met de fraulein gaat het goet ,,, al het cherry red glossy leder heeft ze aan , ik heb er een ketting gegeven en details zijn er aangebracht ,,, allen de laars ritsen en de zolen krijgen nog aandacht ,,, wat ze in haar hand ga houden weet ik nog niet ,,,, een police helm een dollar biljet of een gun ....

5_012.jpg

7_010.jpg

6_013.jpg

9_002.jpg


8_003.jpg

11_004.jpg

9_009.jpg

Tot zover .............
 
Die madam is al mooi bruin gebrand.
Maar ja, hoe kan dit anders met dit schitterende weer? :laugh:

Dit wordt een ferme machine. En hiermee bedoel ik de motor en niet de juffrouw. Alhoewel... ... ... ... ... ... :D



Droop
 
Ja zeg da word hier warm man.....hahahahaaa schitterend gedaan maatje.
 
Ik heb nog eens even dit topic doorgenomen,ben er echt stil van man gewoon prachtig...
 
Is dat het zomer uniform voor de politie???
:)
heel mooi

Gr
Dirk
 
Die politie mag mij ook wel is in de boeien slagen.
Knap gedaan.
 
Dankje luitjes ,,,,

die fraulein is in de kast geparkeerd ,, Ik heb vandaag de voetstandaart , de koppeling voor de sirene en de voetrem in elkaar gezet en gemonteerd ,, de standaart iets beschadigt aan onder en bovenkant ,, de dynamo en startmotor zijn geplaats ... weer een klein stapje verder .....

10_009.jpg

8_010.jpg

4_011.jpg

6_012.jpg

4_011.jpg

7_013.jpg

5_014.jpg

4_015.jpg

3_016.jpg

3_017.jpg

4_018.jpg

3_019.jpg

2_020.jpg

3_021.jpg

2_024.jpg


tot zover ....
 
Laatst bewerkt:
Schitterend werk maatje het lijkt wel OCC dat ik hier zie ge weet wel mee da familie teutle.Orange county choppers.
 
ja die ken ik ,, alleen zijn ze nou uit elkaar ,,, paul junior heeft zijn eigen bedrijf ..... http://www.pauljrdesigns.com

maar zij hebben ook een policebike gemaakt en wel een zijspan uitvoering ,,, hmmmm meschien ook eens proberen ..... :8

1_FF61008CF9EF498E80C819C27EBF7DC9.jpg
 
Ja weet ik ,ik kijk zoveel mogelijk naar hen.Van jr wist ik dat jaja,tja wat wil je he steeds overhoop met zn pa.
 
heb hier ook een harley liggen, als ik hem half zo goe krijg,zal ik content zijn

mooi gedaan
 
knap werk man mm net een echte bike .
is dat met airbrush gespoten allemaal ?
dit is precies wel een prachtige kit om te kopen precies .
hoe geraak ik er aan ik vind dit precies nergens terug hier in dit draadje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan